Scar In Tha House!

Sammenføring af Gangstere
Fremgangsmetode:

1: Luk katten ud af transporttasken
2: Spis din pizza
3: Luk de andre katte ud
4: Hyggesnak med opdrætteren

Done! :thumbup:

“Moar! Den bruger MIT toilet!”:uha:

“Madmor. Jeg er nødt til at tale med dig om det her!”

“Den der killing gør mærkelige ting.”

“Med MIT legetøj!” :besvimer:

“Hmm… Lidt skæg er den vel…”:gruble:

Scar:
“Wuuuuhuuuuuuuu…!” :wehu:

Jaja… Man er vel en vaskeægte Orientaler-spasser (ligesom sin Onkel Arthur :stuck_out_tongue: )

Det er gået rigtig fint…
Alle har duttet næser, Arthur har rendt Scar i halen og sniffet på livet løs. Og også liiiige givet ham et par dask, for man leger ikke med Arthurs legetøj! Eller hygger hos Arthurs madmor! (ifølge Arthur - Scar er ret ligeglad med hans mening :cool: )
Teddy har hvæset lidt, men Scar er mere “bange” for ham end omvendt.
Teddy ER en stor kat første gang man møder ham. Spørg selv Arthur dengang han flyttede ind… Han turde skisme ikke hilse på den der kæmpe! :surrender1: :tihi:

Om jeg er glad? :?

Jaaaaa!!! :juhu:

Skønne billeder.
Og skønt du endelig har fået ham hjem, det ser jo ud til at går rigtig fint :smiley:

Tak for en dejlig beretning om en god sammenføring :thumbup:

Hvor er de dejlige alle tre - og nu skal der nok rigtigt komme liv i kludene med den lille forbryderspire, du har lukket ind i hjemmet. :muhaha:

Skønt med en så nem sammenføring :slight_smile:

Det er da godt nok en drømme-sammenføring :smiley: Og tillykke med din lille nye bandit! Han ser herlig fræk ud!

Tak skal I have…

Ja, jeg er også ret begejstret… :smiley: Jeg havde frygtet at Arthur ville være noget mere jaloux, men han var først fremme med næsen og var aldeles nysgerrig. Måske han kunne “genkende” sig selv, og fandt synet tilfredsstillende (når man tænker på hans ego, lyder det ikke så usansynligt. :høhø: ).

Teddy vidste jeg at han ville være sød og rolig. For det er han partout ALTID overfor nye dyr.
Men ind i mellem kan han blive ret nervøs for gæster. Og desværre var han lidt bange for Anne idag. Jeg håber at han tøer op overfor hende imorgen. :slight_smile:

Det lyder som en perfekt killinge-sammenførsel. Dygtige Teddy og Arthur.:thumbup:

Og stort tillykke :flag: med den lille forbryderspire. :smiley:

Super skønne billeder af en mega let sammenføring - Så kan intet jo være bedre :juhu:
Håber det fortsætter således :slight_smile:

Tillykke med den lille nye og den gode sammenføring

Hvor er han kær, den lille bandit :hjerte: Og ganske respektløs over for Arthurs legetøj - det skal man nu heller ikke finde sig i, Arthur :venter:

Fantastisk, og hvor er han nuttet den bette :slight_smile: Arthur er nu også en rigtig smuk kat

Hold da op, så KAN en sammenføring da vist ikke være nemmere…:høhø:

Tillykke med ham, de ser alle tre dejlige ud :slight_smile:

Stort Tillykke!

Det ligner bestemt et nyt venskab :ok:

/Mette

:klap: Hvor er det bare dejlige billeder og jan kan godt forstå du har svært ved at få armene ned igen :smiley:
Tillykke med den lille hippie :smiley:

Tillykke med ham og hvor er det dejligt at sammenføringen går så fint :smiley:

Taaaak skal i have!!! :love2:

Jeg får taget en hulans masse billeder af dem idag. Som jeg regner med at ligge op senere når jeg har sendt Anne hjem. Når hun er færdig med at lege med mine ildere… :høhø:

Hvor er det skønt med den slags historier… det giver jo noget håb for os, der satser på sammenføringer i fremtiden.
Og så er flere kattebilleder jo ALTID et hit! Sådan nogle smuksakker!

[QUOTE=Barky;820825]Taaaak skal i have!!! :love2:

Jeg får taget en hulans masse billeder af dem idag. Som jeg regner med at ligge op senere når jeg har sendt Anne hjem. Når hun er færdig med at lege med mine ildere… :høhø:[/QUOTE]

De er SÅÅÅ sjove :tihi: (overvejer jo at få så’n en fætter nu)

Og ja det er gået over al forventning her. Scarface flyttede ind inden for hvad… 2 minutter

:wehu: hvor er det bare fantastisk

Tillykke med ham :juhu::juhu::juhu:

Hvor er det bare super, det er gået så nemt :thumbup:

Glæder mig til mere nyt fra banden, når de alle tre hærger til hjem til laser :klapper::klapper::klapper: