Scarlett O’Hara og Rhett Butler er i dag 3 uger og 5 dage.
De er netop hoppet ud af deres kasse hvor de har boet deres liv indtil nu, men nu skal verden udforskes, så det bliver spændende hvad de kan af sjove ting.
Billede nr 1 og 2 er Scarlett, nr 3 og 4 er Rhett Butler.
-savle-savle-savle-savle-savle-savle - hvor er de superskønne.
-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu
Uhhhh hvor er de fine -wehuu og navnene er da heller ikke til at stå for -forelsket
Mums -love
Jeg er helt solgt -wehuu
Suk de er for lækre, de små bamser…-wehuu-wehuu-wehuu
Men hold da op, hvor drengen ligner sin mor i udtrykket… Han bliver da osse en hjerteknuser…-love-love
Kære Lisbeth…
Jeg gentager gerne.
De er stadig lige til at bide i-wehuu
Den mundfuld bliver større og større.
Kærlige tanker
Mona :julepolka
Hvor er de smukke. -wehuu -wehuu
Aaaaaw de er bare underskønne! Jeg synes også at navnene er gode -thumbs
Bare så cutie
Årh hvor er de kære begge to,
Har Scarlett så en løs højrehånd ?? og kigger Rhett på hende som om han klæder hende af…hehe…jeg er en gammel solid fan af både filmen og de gamle stjerner After all, Tomorrow there is another day
[quote=litza;82738]Årh hvor er de kære begge to,
Har Scarlett så en løs højrehånd ?? og kigger Rhett på hende som om han klæder hende af…hehe…jeg er en gammel solid fan af både filmen og de gamle stjerner After all, Tomorrow there is another day[/quote]
Ja, der varer nok ikke længe inden Scarlett’s højrepote bliver godt brugt på Rhett, og Rhett må jeg holde lidt øje med om han klæder hende for meget af når de bliver ældre, hi hi
Hilsen Lisbeth
-tihi jeg vidste du ville skrive i denne tråd Litza - de er virkelig skønne
Godt det ikke er mig der står alene tilbage, den dag de er borte med blæsten -bleg
-wehuu
[quote=Skattekat;82754]Godt det ikke er mig der står alene tilbage, den dag de er borte med blæsten -bleg
-wehuu[/quote]
Uha ja, det bliver frygteligt, gruer allerede, men måske den ene bliver.
Hilsen Lisbeth
Det er den helt forerte race og den helt forkerte farve…men HOLD DA OP hvor er Scarlett flot og dejlig
Pas på du ikke ser mig komme gående med en stor taske en dag - haps haps siger jeg bare -forelsket
og ham Rhett er da også meget sød -love
Flere skønne småtlinger. Hvor er de bare dejlige -wehuu -wehuu -wehuu