Schaaaee derrr væreee festttttttttttttt

hejsa

her er dagens gode råd.

aldrig aldrig aldrig imprægnere større ting uden åndedrætsbeskyttelse.
vi har netop været ude og imprægnere vores teltvogn(combi-camp) og tro mig det er noget frygteligt giftigt stads, selvom jeg har ånderætsværn på har jeg det lige nu som om jeg har været på druk i flere dage.
øvvvvvvvvv hvor er bøhmand jeg har fået på.
fru tonya imprægnerede kun kanter,lynlåse og det udvendige, men allerede efter 10 min måtte hun gå væk, for der havde hun “drukket” ca 20 bajere.

det er ganske enkelt det rene gift og det skal ikke bruges i nærheden af dyr og børn og folk med åndedrætsbesvær.

sikken en fest vi har fest nu i nat

åhhhhhhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaa
åhhhhhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaaa
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Puha, man skal passe på med den slags, husk rigeligt med frisk luft og tag den lige med ro. Kommer der kvalme eller opkast, så smut lige en tur til lægen ikke.

ja puha, det er godtnok kradse sager, jeg troede nu ikke det var så slemt endda, men som det er lige nu, mener jeg ikke det var noget der burde sælges til private personer

efter vi var færdige kørte vi lige en tur i bilen med alle ruder åbne

Det håber jeg er en joke :?

Hvis i begge følte jer “fulde” så var det nok ikke det smarteste at sætte sig bag rattet i en bil.
Jeg vil da ikke have at der sker jer noget, ja heller ikke andre for den sags skyld. :slight_smile:

Har den friske luft så hjulpet jer…??

[quote=Johnny;164245]hejsa

her er dagens gode råd.

aldrig aldrig aldrig imprægnere større ting uden åndedrætsbeskyttelse.
vi har netop været ude og imprægnere vores teltvogn(combi-camp) og tro mig det er noget frygteligt giftigt stads, selvom jeg har ånderætsværn på har jeg det lige nu som om jeg har været på druk i flere dage.
øvvvvvvvvv hvor er bøhmand jeg har fået på.
fru tonya imprægnerede kun kanter,lynlåse og det udvendige, men allerede efter 10 min måtte hun gå væk, for der havde hun “drukket” ca 20 bajere.

det er ganske enkelt det rene gift og det skal ikke bruges i nærheden af dyr og børn og folk med åndedrætsbesvær.

sikken en fest vi har fest nu i nat

åhhhhhhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaa
åhhhhhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaaa
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH[/quote]

Jeg har prøvet det…
Men det var sandelig ikke nogen fest.
Jeg havde kvalme og kastede op et helt døgn.:frowning:

Puha - håber I er friske igen…
Og at combi-campen kun skulle have en gang.

HA HA HA Den husker jeg godt fra vi skulle have gulvtæpper af. Jeg husker ikke hvad vi brugte, men stærkt var det og vi var begge to helt ør i hovedet :tihi: