Sct. Hans aften

Jamn Jeg skal da ud på en flyvetur :muhaha: Eftersom jeg er wiccaner og hedder Sabrina (Sabrina skolens heks) :høhø:

Så i må nok heller passe på, da min kost er tunet og elsker at flyve vildt :høhø:

Jeg skal muligvis være sammen med min veninde og hele hendes familie, hjemme hos hendes far og stedmor … men det kommer lidt an på, hvordan Miden har det efter narkosen, men han skal have klippet pelsen ned i morgen :S

Hvis alt går som planlagt så kommer børnene hjem i morgen aften.
Så skal vi traditionen tro have lagkage med jordbær, hygge lidt og så kører vi ud og ser bål et sted.

Det var meningen at vi også skulle have grillet lidt, men p.g.a sygdom i familien tør vi ikke satse på det:ked:

Lagkage med jordbær hører bare Sct.Hans til her:)
Hilsen Lisbeth

Sidst på eftermiddagen kommer en sød pige og kigger på en af ha-lspær-mislingerne…I ved de der drattede ned fra NÅ ja IKKE himmelen, med så taget.
Derefter skal jeg bruge aftenen på at få styr på alle de ting jeg skal have med til Billund :rock: og det tager hele aftenen MED garanti :tihi:

[quote=Coon Danica;394606]Det var meningen at vi også skulle have grillet lidt, men p.g.a sygdom i familien tør vi ikke satse på det:ked:

Hilsen Lisbeth[/quote]

:knuser:Sødeste min Lisbeth.
Jeg håber inderligt, at din mor snart får fred.

[quote=Johnny;393954]
og til jer der drøner afsted på kosten,nilfisken,dysonen el hvad i nu bruger, så er der her i skal lande, bare sigt efter antennen[/quote]

-LOL-LOL-LOL
Takker, måske ses vi i morgen, hvis jeg får pudset kosten og den vil starte :fin: :klapper:

Jeg skal arbejde og kommer nok sent hjem - når jeg kommer hjem skal jeg være sammen med min kæreste, vi har nemlig 7-årsdag i morgen :hjerte: