Sculpture by the Sea

hejsa

er der mon nogle af jer der har været nede og se denne kæmpe udstilling som starter ved tangkrogen og slutter ude omkring helnan marselis hotel, ellers vil jeg foreslå at der blev lavet et lille kattegale eftermiddags hygge møde hvor vi mødes ved tangkrogen går langs stranden og ser udstillingen, måske napper en is ved marselis hotel og så derefter ser resten af udstillingen for så at gå en tur i dyrhaven hvor vi evt ka tage en frokostkurv med og spise i det grønne og så gå rundt og hilse lidt på dyrene.
alt er jo gratis undtagen is og frokost
hvad siger i, ku det være spændende med sådan en tur.
regn med at det vil vare 4-6 timer alt efter hvor mange og hvor hygsomt det bliver

Det lyder da som en god ide Johnny :slight_smile:

Det lyder rigtigt, rigtigt hyggeligt og var helt sikkert noget jeg godt kunne finde på at deltage i - måske endda sammen med de to mandfolk i familien.

Alt efter hvornår det skulle være, kunne man jo endda få afprøvet et nyt kamera…hvis jeg altså nogensinde kan beslutte mig for hvilket et der skal købes for de dersens SP-penge :ups:

ja, så er det jo bare at finde en dato
indtil videre er der ikke stor interresse
men der er da nogle der gerne vil med:)
det skal så bare være inden juni´s afslutning for der forsvinder udstillingen

hvad dato ku være aktuelt

:inlove::inlove::inlove:

Det lyder bare som en rigtig god ide - især, hvis I tager et par billeder til os der ikke kan være med…

:kryds:

Det lyder bare som en rigtig god ide - især, hvis I tager et par billeder til os der ikke kan være med…

:kryds:[/quote]

Lige mine ord . . . . :stuck_out_tongue: . . . sandskulpturer er bare så flotte, så jeg håber der er nogle der vil tage nogle billeder og lægge herind :slight_smile:

:inlove::inlove:

Ja, det er det utroligste man kan bygge i sand…og i is forøvrigt.

Jeg har set det mest fantastiske af begge slags… dog kun på mit TV…

-høhø

Nu er det ikke sandskulptirer, men en decideret kunstudstilling med forskellige installationer.
Udstillingen er egentlig fra Sydney, men Kronpsrinsparret har fået den her til Århus.
I kan læse mere om udstillingen her:
http://aoa.dk/udstilling/fotoserie-kronprinseparret-aabnede-schulpture-sea

Jeg har lige luftet ideen for min far og min bror her til aften og de lød da ikke helt og aldeles afvisende.

Jeg kunne så også forstå på det hele at de to sidste weekender i juni passede dem bedst - med forbehold for arbejdsvagter de har glemt, andre planer eller en eller anden fordummende sport i tv :tihi:

Det lyder intresant, men hvor er det nu det ligger hene?

det er da her i århus:)

Tak :slight_smile:
Det mente jeg nok, men jeg var ikke sikker.