Se en KO-HUND hihi

Ja se lige hvad jeg har været ude at kigge på i dag.:wehuu::wehuu:

Jeg er bare fuldstændig solgt.:hjerte::hjerte::hjerte:

Prøv at kig på vægten-248g og hun er næsten 7 uger.

Hun er ikke engang så stor som et marsvin er.

Nå men jeg ved ikke om jeg tør tage sådan en lille en, så måske det blivet en af hendes søskende eller andre i kennelen.
På det sidste foto er hun på gulvet hvor de andre søskende eller bofæller ligger i kurven

Den “store” på fotoerne er en hanhund på lidt over 1 år, den vejer 1,2 kg.
Jamen jeg er bare helt skudt i de små chihuahuaer.:wehuu::wehuu:
Hilsen Lisbeth

Kattene vil da tro, at det er en slags rotte :tihi:

Jeg synes også, at de er søde - men jeg vil nu hellere have en hund med lidt mere “kød” på. :ok:

Hun er da godt nok en lille mus, Lisbeth :slight_smile: Men selvfølgelig, så matcher hun ko-katten :høhø:

Hvis hun er gennemtjekket af dyrlægen osv. så ville jeg ikke have problemer med at tage sådan et bette pus ind som klappehund.

Men jeg vil sørge for, hvis kattene ikke er vant til hund, at lave et fristed til dem, hvor hunden ikke kan komme ind, for ellers angriber de jo, istedet for at løbe deres vej.

Uhh, lille hund! Min venindes mor har en, og den har brækket benet 3 gange fordi den er hoppet ned fra sofaen. Men du ved jo nok godt at de er rimelig skrøbelige.
Er der noget med den fordi den er så lille, eller er der bare så meget forskel på størrelserne?

Søde er de altså!

[quote=KKH;350903]Hvis hun er gennemtjekket af dyrlægen osv. så ville jeg ikke have problemer med at tage sådan et bette pus ind som klappehund.

Men jeg vil sørge for, hvis kattene ikke er vant til hund, at lave et fristed til dem, hvor hunden ikke kan komme ind, for ellers angriber de jo, istedet for at løbe deres vej.[/quote]

Hun skal tjekkes flere gange endnu fordi hun er så lille.
Jo vores katte er vant til yorkshireterrier.

[quote=Bamse;350904]Uhh, lille hund! Min venindes mor har en, og den har brækket benet 3 gange fordi den er hoppet ned fra sofaen. Men du ved jo nok godt at de er rimelig skrøbelige.
Er der noget med den fordi den er så lille, eller er der bare så meget forskel på størrelserne?

Søde er de altså![/quote]

Den er meget mindre i forhold til sine søskende og den skal være meget længere i kennelen,de vil holde øje med om den bliver en frisk hund, hvad den i øvrigt var.
Den løb efter de andre hunde og den var straks henne for at bide os i fingrene.
Men jeg skal nok vælge en lidt større, tror at misserne her vil være for voldsomme til sådan et lille pus.

Psssssssst Lisbeth, er det ikke katte, du opdrætter :sshh:

-LOL Den fangede jeg ikke lige.

Jo men jeg skal jo have en vagthund til at passe på misserne når jeg ikke er hjemme:høhø:

Der skulle selvfølgelig have stået at vores katte er vant til yorkshireterrier:tihi:

Hvor er den lille og fin.

Jeg synes, at den ligner en ko-katte-killing :tihi: :hjerte:
Eller jeg jeg helt gal på den…:hjerte:

[quote=Mona Jensen;350934]Hvor er den lille og fin.

Jeg synes, at den ligner en ko-katte-killing :tihi: :hjerte:
Eller jeg jeg helt gal på den…:hjerte:[/quote]

Nej du har helt ret, det kan den godt ligne, bare meget mindre :tihi:

ej hvor er den skøn. jeg er selv helt vild med de små hunde.
glæder mig til at se billeder af den sammen med kattene (tvivler nemlig ikke på den kommer hjem til dig og bo)

Nej hvor er de bedårende :slight_smile: en af dem tager du nok med hvem, jeg ved ikke havde sådan nogle små hvalpe skal veje i den alder ?

Ja jeg ved jo ikke rigtig, måske tager jeg en.

Vægten svinger meget, men 600-700g er meget almindeligt i den alder.
Den anden dag så vi på nogle som var 4 uger, de vejede 550g.
Så den er meget lille og nok for lille til en flok maine cooner.
Ejeren mener at hun nok altid vil være meget lille og aldrig kunne klare hverken trapper eller hoppe op i møbler.
Det ville så ikke gøre mig noget, jeg ville gerne bære.
Avl er heller ikke noget hun ville kunne bruges til, men også lige meget, her skal hun bare være “vagthund” :tihi:

Hvor er den bare fantastisk :inlove:

Du skal da have en kohund!