Se her

Vi tror vi er lidt forkælede når vores slave klipper sin dronningebusk sådan her

Det er ret smart, der er nemlig en hule derinde, som vi kan stå helt op - eller bare ligge og hygge, og det helt uden at vores slave kan se hvad vi laver :rock:hun skal helt hen og løfte op i grenene for at se om vi er der :klapper:

Og ellers kan vi godt lide vores bed op ad huset

Høstanemonerne er så store nu at vi kan ligge i skygge under dem -høhø

/Dorte

Hmmm …jeg synes altså min dronningebusk er meget mere træagtig :?, men det er måske, fordi jeg ikke klipper i den.

Jeg må straks i gang, når jeg kommer hjem :muhaha:

:rock: sejt
Vi slår også kun halvdelen af græsset i den store løbegård, for den yderste halvdel skal være lang græs så man kan ligge på lud og lege løve. Noget ISÆR Ranya er skidegod til. Han har kyset loivet af mange misser OG mig. Han er kugleskør og rablende…kommer tonsende ud og er farlig.
Det er godt at kunne bruge sine instinkter :tihi:
Et træ nederst i haven er væltet d.v.s. det står skøvt så det er en faaabelagtig løbestamme. Det ser farligt ud med den virker…der bliver kravlet og løbet i/på den til den store guldmedalje. Af og til er der kø på den :ups: så populær er den.

:ok::ok::ok:

Hvor ser det bare flot ud… sikke en Dronningebusk… :besvimer::besvimer::besvimer:

Og kattene har gemt sig godt… jeg kan i hvert fald ikke se dem.

-høhø-høhø

:smiley: Dejlig have - og der er ikke en kat at se :? :tihi:

Ok, så er beviset på at høstanemoner er gode

Og her Akilahs og Brazils mor Jendi under dronningebusken for nogle år siden

/Dorte

:wehuu::wehuu::wehuu:

Skønne billeder…

Tusind tak for de flotte flotte billeder. :slight_smile:

Jeg kunne heller aldrig drømme om at klippe i mine buske :wehuu: