Se hvad jeg har gravet op af jorden :)

Nu skal de bo i buret her sammen med kaninmor, indtil de er store nok til at komme ud til de andre :slight_smile:

Det er da nogle skþnne “kartofler” :wink:

NÞÞÞj hvor er de nussede og sÄ dejlige :hjertehop:

Ajjj hvis jeg havde en have, mĂ„tte jeg simpelthen ha’ en aflĂŠgger eller to :wehuu::wehuu:

:tihi: ja det er helt utroligt hvad man kan finde i sin have :hjerte:

Nuii hvor er de lÄdne og dejlige!!

Hvor er de sĂžde :inlove:

Ă„hhh Ninereeee!!!

.oO(fÄr lige pludselig trang til at gÄ ud og grave i haven :gruble:)

Tak for rosen af de smÄ kartofler :smiley:

De ser meget sĂžde ud:)
Hvor mange km2 har du til dem, og hvor mange kaniner gÄr sammmen?

Årh de er for cute, savner helt og have kanin unger :inlove:

Tak skal I ha :slight_smile:

Anne - jeg ved det faktisk ikke
 men jeg vil da lige gÄ ud og mÄle op idag, det vil jeg egentlig ogsÄ gerne selv vide hehe :slight_smile:
Lige nu har vi 3 voksne og 2 unger i folden. NĂ„r kaninmor og de hvide unger kommer derud kommer de til at vĂŠre 9 i alt.
SÄ mÄ tiden vise hvor mange der skal gÄ der nÄr kÞnnet kan ses X
Vi har en mindre lÞbegÄrd til vores han


Nej hvor fint, sikke nogen smÄ sÞde kartofler :slight_smile:

Nej hvor fint, sikke nogen smÄ sÞde kartofler :slight_smile:

LÊrke - Nu er ikke for at jeg vil ÞdelÊgge din trÄd. Men lige sÄ meget i ved om katte herinde, lige sÄ lidt ved i om kaniner:)
Der er ikke en som har spurgt om de kaniner trives, og om de har det godt, pÄ den mÄde du har kaniner:?

Det er almen barnelĂŠrdom i kaninverden - 1 kanin = 1 bur. 10 kaniner = 10 burer. 100 Kaniner = 100 burer.
Hvis du fx. tog “frakken” af dine han kaniner som gĂ„r sammen. Vil de vĂŠrer fyldt med mĂžrke pletter. Det er bid fra de andre kaniner, og i vĂŠrste tilfĂŠlde bider de kĂžnsorganerne af hinanden:(
NÄr kaninunger er 7-10 uger tages de fra deres mor, og sÊttes i hver sit bur. En hun kanin kan fÄ unger fra den er 12 uger, og det er den bestemt ikke stor nok til. Den skal vÊre mindst 7-8 mÄneder.
Den eneste mÄde man mÄske kan have 2 kaniner til at gÄ sammen, vil vÊre 2 neutraliseret dyr

Jeg har ca. 50 kaniner:hÞhÞ: og det eneste tidspunkt der er 2 kaniner sammen, er nÄr hunnen skal parres. SÄ er de sammen max 5 min under opsyn. For hvis hunnen ikke vil parres, kan hun finde pÄ at angribe hannen. Kender en som satte 2 sammen, og hunnen bed Þjet i stykker pÄ hannen, fordi hun ikke ville parres:(

Anne, som jeg skrev til dig i sidste indlÊg sÄ gÄr vores hankanin alene. Hvad er problemet?

Mine kaniner stortrives i deres store fold - aldrig i livet om jeg ville burer dem inde i hver deres bur!

[QUOTE=LÊrke;686744]Anne, som jeg skrev til dig i sidste indlÊg sÄ gÄr vores hankanin alene. Hvad er problemet?

Mine kaniner stortrives i deres store fold - aldrig i livet om jeg ville burer dem inde i hver deres bur![/QUOTE]
Det er ikke noget problem, nÄr din han gÄr alene:) LÊste det som flere hanner.
Hvad sÄ med de unger du har nu? Hvis det er hanner?
Men du vil gerne lade dine hunner skamferer hinanden?

Mine hunner skamferer altsÄ ikke hinanden Anne. Hvad er det prÊcis du ikke forstÄr?
Mine kaniner lever som frilandskaniner i en stor fold. Det er jeg glad for og stolt af - ville aldrig bytte for noget! Men det er mÄske svÊrt for dig at forstÄ hvor godt kaniner trives pÄ denne mÄde, med den barnelÊrdom du fik? :wink:

Hvor store er dine bure til dine 50 kaniner Anne?