Se hvad jeg har

hej

nu har jeg været med på en kigger nogle uger og nydt alle jeres dejlige misser så nu synes jeg at i også skulle have lov til at få et lille kig på mine.

her består katte bestanden af mille og silke.

mille er moderne perser og silke er klassisk perser

mille er en lille trold der altid er fuld af skæg og ballade, men samtidig en lille kælepot.

silke var jeg heldig at få lov til at købe fra “cute and classisc” efter at have ledt med lys og lygte efter en klassisk perser - uden at skulle til udlandet.
silke er reserveret kælepot med et kæmpe ego - hun ved godt hun er noget helt specielt.

jeg glæder mig til fortsat at læse flere spændende indlæg - ja måske også give mit bidrag med

:velkommen:

Nårh hvor er de dejlige!-love

Vi har en PER/EXO-gruppe herinde, se under Grupper og find ‘Fladsnude-Freaks’ :velkommen:

Hej og velkommen,

dejlige katte du har :slight_smile:

:velkommen: og dejligt du har fundet os

:kram:

:velkommen::velkommen::velkommen: - til både dig og de dejlige katte

:thumbup::thumbup::thumbup:

Velkommen. Skønne katte, især Silke :wehuu:

Velkommen også fra mig:velkommen::velkommen:

• dejlige katte du har!

Hilsen Jette.

:velkommen:til dig og dine smukke misser :slight_smile:

Hej og velkommen :velkommen:

Hvor er det nogle skønne og smukke misser du har :wehuu: :wehuu: :wehuu:

sikke nogle smuklinger:thumbup:

Hej velkommen :smiley:

Sikke nogle smukke misser :smiley:

:velkommen: til dig de to dejlige misser !

Jeg er rigtig glad for at ‘torti prinsessen’ bliver vist frem - hun var jo ‘lidt’ en håndfuld da hun voksede op. :høhø:

Jeg har stadig i kærlig erindring hendes stunt hvor hun kastede sig ud fra katte-tårn i haven som lille fis på 7-8 uger…for hun var da et flyve-egern der sagtens kunne nå de grene der over…og man havde jo lige set storesøster Buffy give den gas…det ku hun så ikke …men flyve-egern det var hun, for hun nåede jorden i et stykke…og så kom der ellers gang i grensaksen så selv et torti-ego kunne se at der altså var for langt at springe fra katte-trån til træ…

Det er dejligt hun bor så godt hos dig som bare nyder alle tortie nykkerne - og at hun og søde Mille er så glade for hinanden :smiley:

et foto af baby silke - en lille laber larve :høhø: