Se hvad jeg modtog idag :)

Endnu en af Britas kreationer til fordel for Hittekat :slight_smile:

Først og fremest er præsentationen flot

Og udpakket er de ikke mindre flotte :slight_smile:

Hold da op hvor er de bare flotte. :uha:

De er fine :slight_smile: Sikke noget sødt stof!

Wauw hvor er de søde! :thumbup:

Hvor er de fine. Stoffet er sødt!:slight_smile:

ej hvor er de flotte og så med persermislinger på, åh jeg glæder mig til og se på standen i Vorbasse

MVH
Gitte

Det er noget sødt stof og har man persere så er det perfekt.
Der kan syes lignende handsker og lapper og jeg har ca. 15-16 par med plus 4-5 julelapper med i morgen/søndag…og 5-6 handsker.

Vi ses i morgen tidlig, jeg kommer så snart Ture er i buret…jeg vil jo helst sikre mig nogle stykker…de er bare SÅ fine

Du skal være MERE end velkommen. Jeg behøver jo ikke skrive du skal tage den store pung med. Til de der ikke kender Bentes fænotype…kik efter hendes pung. Lille pige med verdens største pung

[QUOTE=kamikaze;737438]Du skal være MERE end velkommen. Jeg behøver jo ikke skrive du skal tage den store pung med. Til de der ikke kender Bentes fænotype…kik efter hendes pung. Lille pige med verdens største pung

[/QUOTE]

jamen jeg fik lige 1000 kr af min søde mand, så mon ikke jeg bruger de fleste af dem hos dig…der er jo lidt bestillingsvarer der også skal betales…LOL

De er super søde!!! Og det er bare altid en fornøjelse at hjælpe hittemisserne :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;737438]Du skal være MERE end velkommen. Jeg behøver jo ikke skrive du skal tage den store pung med. Til de der ikke kender Bentes fænotype…kik efter hendes pung. Lille pige med verdens største pung

[/QUOTE]Jeg tror, at der skal være en ny regel i Hittekat-standen: Bente må først købe efter kl 14.00. :stuck_out_tongue: