Se hvad jeg skal have

Endelig!! Hvor bliver det skønt for dig at få hende hjem! Hun ser rigtig flot ud, glæder mig til at se med fingrene… og få en lille live race beskrivelse :slight_smile:

Hvor ER hun dejlig, bedårende og smuk. Tillykke med hende:wehuu:

Tillykke med hende :slight_smile:

Ujujuj en lækkermis :smiley: Stort tillykke :slight_smile:

Himmel og hav…et smukt dyr.
Hvilke aftegninger…:wehu:

Mange tak til jer alle sammen for de pæne ord om hende og lykkeønskningerne :tak:

Jep, en lille pige. Min første avlskat :yah:

Jaah, mon ikke :tihi:
Hun hedder Saurto’s Athea - og Athea bliver også hendes kaldenavn herhjemme. Vinni havde navngivet de tre hunkillinger i kuldet hhv. Athea, Anabel og Alberte - og jeg måtte faktisk have fundet på et selv, men jeg kunne ikke komme på noget bedre end Athea :inlove:

[quote=DK*DeLaCour;448023]ÅÅåååårh hvor er hun SKØN, Eva!! TILLYKKE med hende :hjerte:

Alt godt kommer til den, som venter :wehuu:[/quote]

Taak, ja og med den venten, så må hun jo så være helt fantastiske :stuck_out_tongue:

I betragtning af at jeg var nede og se på hende første gang da hun var 3 uger, så har det allerede været nogle lange uger :ups: Men jeg glæææder mig :smiley:

[quote=DK Thomani;448028]Hvor ser hun dejlig ud Eva, tillykke med at din drøm går i opfyldelse :slight_smile:

Hvor er hun fra?[/quote]

Mange tak :slight_smile: Hun er fra www.saurto.dk i Hedensted :slight_smile:

[quote=Tante Tut;448037]:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Tillykke med hende… hvor er hun bare smuk og dejlig… hun ligner LIDT en ballademiz…

:rock::rock::rock:[/quote]

Kun lidt? :stuck_out_tongue: For hun er MEGET, de er nogle aktive små kræ, sådan nogle européer…

[quote=kira v;448061]hun er bare en skøn lille en - fyldt med krudt og selvtillid.

ps : mit kamera der er brugt. sagde nok til eva 5 gange at hun skulle længere væk og så zoome for ikke at overbelyse - men der stod kun et i hovedet på damen - killing- griner[/quote]

Eller også var det 10 gange! Og jeg kunne stadig ikke komme langt nok væk -høhø

[quote=PiaH;448073]Hun er smuk :iloveyou:
Tillykke med hende.
Hvor er hun fra :?[/quote]

Tak :slight_smile: Hun er fra Vinni i Hedensted, www.saurto.dk

Jaah, endelig!
Du må snart komme på besøg så :slight_smile:

Uh tillykke med smuksakken! :wehuu:

Alice - Mange tak :smiley:

STORT TILLYKKE med hende Eva :wehu:
Hvor er hun bare dejlig :hjerte: Og hvor bliver det spændende at følge hende og dig i dit opdræt :slight_smile:

Tillykke, fedt at du endelig fandt en lækker Europé pige :slight_smile:

Rigtig mange gange tillykke med skønheden:inlove: Hun ser bare alt for dejlig ud. Har virkelig også en svaghed for sort sølv tabbyer:wehuu:

SineGry - Mange tak :slight_smile: Jeg glæder mig også til “endelig” at komme igang :slight_smile:

Camilla - Ja, har godt nok ledt mange steder inden jeg fandt hende :slight_smile:

Sofie - Samme her, så selvfølgelig skulle det være den farve jeg skal opdrætte -høhø

Dér var hun jo! :slight_smile:

Hun er godt nok gået hen og blevet pæn! :ok:
Glæder mig til at se med fingrene :slight_smile:

Stort Tillykke, jeg er glad for at det endelig er lykkedes! :slight_smile:

/Mette

-respekt-:velkommen:

Mette - Ja, hun er bare rigtig fin :slight_smile: Og tak, det er jeg også :slight_smile:

:hjerte:WOW :hjerte: hvor er hun dejlig og yndig… :wehuu::wehuu::wehuu:

Kæmpe stort tillykke med hende…

Hende har du efterhånden også ventet noget tid på…

Sussie - Mange tak :slight_smile: Ja, det bliver skønt at få hende hjem, det er fantastisk endelig at have fundet sin første avlskat :smiley:

KÆMPE STORT TILLYKKE!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Det kan ikke siges nok, men alt godt kommer til den der venter…
Jeg ledte 2 år, før jeg fandt en passende avlstæve. Og min første kuld blev helt igennem perfekt. Uden komplikationer… Du har haft lang tid til at øve dig og lære og følge, nu giver det pote. Og det vil du helt sikkert kunne mærke fra starten. :smiley:

Rigtig stort tillykke med hende. Hun ser virkelig dejlig ud, og dem der er mest ballade i, er også klart de sjoveste…! :høhø:

Nøøjjj hvor er hun sød. Tillykke med hende :slight_smile:

Stort tillykke med hende. :flag:

Hvor ser hun dejlig ud :wehuu:
Hilsen Lisbeth