Se hvad vi har fået

Et fint stort nyt kradsetræ!


Der er LANGT ned fra det


Adelie bryder sig ellers ikke om hængekøjer…


…så det var godt vi købte et kradsetræ med både kurve og hængekøjer :dokdok:


For som det er tydeligt kan hun slet ikke li’ køjerne!


Hele balladen (se venligst bort fra alt rodet bagved…)

Og tænk engang. Det stod der da jeg stod op! Samlet og klar! Og jeg havde ikke engang hørt hverken råben eller banden (eller raslen og banken for den sags skyld)

(Adelie har en rift på snuden, hvis nogen synes hun er rød. Jeg ved ikke om det er noget hun har fået før eller efter hun kom hjem, Manden var kørt en tur da jeg stod op så jeg har ikke snakket med ham endnu :)()

Tillykke med det ! …det ser ud til at det er godkendt :ok:

Altså man har jo en standpunkt til man tager et nyt, ikke? :tihi:

Man har et standpunkt til man tager et nyt. Det gælder især for Skaldepander og Rex’er. :høhø: Dejligt at kradsetræet endelig kom. Det vil sikkert blive brugt flittigt i fremtiden.
Det minder mig om, at sådan et træ står højt på min ønskeliste sammen med en ny støvsuger og en bordopvaskemaskine.

Det ser super lækkert ud - kattene ser ud til at nyde deres nye udkigsposter.

Højt til vejs, tydeligvis godt. Godkendt nyt træ & det i en varme hvor alle burde sørge nedad for at overleve (ja jeg tåler ikke varmen :D) :slight_smile:

Trekkie, fik du at vide i forvejen, at det kom? jeg venter nemlig på mit, som jeg bestilte for næsten 4 uger siden (i morgen), og det ville være rart at vide, hvornår fragtmanden kommer med det

Jeg fik en mail i torsdags (tror jeg det var) om at det var afsendt. Det var alt :slight_smile:

Der står på deres side at der er 6-8 ugers leveringstid, mener jeg (eller er det 4-6?) så … det skal nok komme :slight_smile:

Nu er de her katte jo varmesøgende MISsiler :slight_smile: Både siatalerne og rex’er ELSKER varme. Jo mere jo bedre. De er selvfølgelig lidt slatne her i heden, men Ib og Ozzy ligger f. eks. i en solstråle og BAGER lige nu :dokdok:

Tillykke med træet :slight_smile: Det ligner det allerede er godkendt :ok:

Og riften på Adelies næse var der i hvert fald ikke sidst på eftermiddagen igår da hun sov sødeligt i sit bur ;o)

Jeg tror hun har fået rifterne efter hun kom hjem. Måske en af de andre ikke brød sig om hendes pudderduft (tørshampoo?) - de er fine venner nu, Stevie ligger og putter med hende i toppen af kradsetræet (hun har overhovedet ikke bevæget sig siden hun kravlede derop L)

Hvad er bedst at gøre ved de rifter forresten? klorhexidin eller skal jeg bare lade dem være? Jeg kom en lille bitte smule klorhexidinSALVE på i går aftes, for det havde jeg lige liggende her ved computeren da hun kom og var DEJLIG - men det synes jeg faktisk de er blevet værre af…

De skulle jo gerne være væk inden Vamdrup :uha:

Ja jeg har godt luret det, men forstå det, det kan jeg ikke :smiley: I det mindste har jeg selv en kat der hellere ikke er fan af varmen, men hun har altså også en heftigt underpels.

Det har helt sikkert meget at sige med hvor meget ulden underpels de har :slight_smile: Phumba er også splattet HELT ud - og hun har ret tyk pels.

Siatalerne har jo ingen underpels (ideelt set i al fald, og mine har ikke så vidt jeg kan se) og Adelie har KUN underpels L og det er heller ikke nok når det skal stå alene L så varmen passer dem fint ser det ud til. Man kan ligge og baaaage hele dagen… skønt L

Emina veksler mellem at ligge ved det åbne vindue, eller under spisebordet hvor jeg sidder. Jeg gør ellers hvad jeg kan for at børste så meget pels af hende som jeg kan :hjerte:

Det er et lækkert træ - det ku være det var sådan et der endte her næste gang :høhø:

  • og rigtig gerne hvis indholdet i træet er med :hjerte:

Adelies trædepuder/poter er igrunden ret kære:D

Næææh hvor er det et fint klatretræ! :thumbup: Og ja, det er da helt tydeligt, at Adelie slet ikke bryder sig om hængekøjer :wink:

Ih hvor er det fint! Jeg får mit i løbet af et par dage, og jeg håber at mine misser bliver lige så glade for deres :slight_smile:

Ja de er nemlig nuttede! Det ser ud som om hun har trådt på en stemplepude :hjerte:

Det træ ser godt nok ud til at have været værd at vente på. :smiley: