Se hvor modige katte jeg har LOL

Der er tit kattene går ind og spiser sammen med ilderne (ilderne får kun vådkost hvis kødet ikke er optøet til tiden altså forkælelse ikke fast foder).
De er selvfølgelig væk med det samme man prøver at fange et billede af det men fangede lige lidt billeder før de opdagede jeg fotograferede dem

hey behøver i fylde det hele :savle:

er i snart færdige


Ej nu vil jeg også smage


Der er ingen fine fornemmelser hos Ronja de der ilder ting er altså lidt sjove selvom man skal holde lidt afstand til de 2 unge(de 2 mellem brune) for de er frække uden lige har hun opdaget :høhø:

Og så lige et billede Ivan tog i køkkenet af hans krøltot der sad og følte sig lidt overset :tihi:

Hvor SØDT! Ildere er altså nuttede!! Og hende krøllebølle er simpelthen bare SKØN!!

Ronja er vist sådan en kat, der kan sammenføres med alt. :slight_smile:

Og hvor har hun dog smukke øjne.:hjerte:

:slight_smile:

Ja ret modige, herlige billeder
:slight_smile:

Hold da op - det er godt nok interessant billeder :thumbup:
Hvor herligt at se kattene sammen med ilderne.

Nøj, hvor en hyggelig flok :slight_smile: :). Jeg er ret vild med ildere, men har desværre aldrig fået chancen for at være i nærkontakt med dem…

skønne billeder :slight_smile: havde en ilder som barn og han var noget af det skønneste :slight_smile:

Ja katte og ildere går rigtig fint sammen herhjemme:) Men sjovt ildernes mad er lidt sjovere end deres egen(selvom det er akkurat samme mad)

Sikke fint de sådan “deler” maden…:thumbup: Og HVILKE lækre krøller:inlove: