Se lige de billeder af de her små birma killinger. (maskehjælp)

Mine 3 killinger er jo begyndt at få farve. Og de 2 af dem ligner hinanden. De er begyndt at få mørke næser og ører. Men den 3. er så helt lys, og har lyserød næse. Er det fordi den får en anden maske end de andre 2. Tør I gætte på deres masker?

Nu har jeg selv birma, så jeg synes selvfølgelig at birma-killinger er noget af det mest nuttede i hele verden. :smiley: Tak for kigget!

Den lyse dreng tror jeg er lilla.
Den hel mørke ser brunmasket ud - men lyset kan snyde .

Chokolade og lilla er mit bud ! (hvor mange dage er de ?)

De må være 4 dage. Syntes bare den mørke er for mørk på ører til choko…men lyset kan sagten snyde. (og i sidste kuld fik opdrætter jo 2 choko)

tror det er lyset.

Nej den mørke er for mørk til choko…se de her 2 choko 4 døgn gamle.

Og en brun og lilla ved siden af hinanden - 5 døgn gamle

DU har ret, har lige kigget billeder igennem, har osse billeder af 4 døgn gamle brune, som er magen til dem her.

De 2 nederste er ligesom at se mine killinger. De er 4 dage gamle. Den lyse killing af mine er også meget lysere i pelsen end de 2 mørke. Og så har den lyserød næse. Hvor de 2 andre er begyndt at blive mørke. Jeg prøver at tage killingerne med op i stuen imorgen, hvis mormissen lige lader mig låne dem. Man kan tydelig se, at den ene killing er en anden farve end de 2 andre.

Lilla og ckokokillinger er meget lyse/blege i pels og hud - hvor de mørkere farver, har en mere grågul¨farve

Jeg har lige set de billeder af de choko maskede drenge jeg havde før. De var slet ikke så mørke så tidlige som de mørke jeg har nu.

Det bliver spændende hvad de ender med. Jeg kan se på de billeder jeg har af de chokodrenge, der var de stadig lyse på næsen, da de var en uge gammel. Hvor de 2 killinger denne gang allerede er meget mørke. Så de bliver da nok brune. Men det er nok meget nemmere at se om en uges tid.

Så har du 2 brune og en lilla…er mit bud ligenu :0))

Jeg tror også selv der er 2 brune. For de er meget mørke meget tidlig i horhold til de 2 sidste killinger. Den lyse er jeg så spændt på hvad ender med :smiley:

Hvordan søren ser i forskel på chokolade og brun? :slight_smile:

Kunne godt tænke mig at se et billede af de 2 farver ved siden af hinanden hvor de var fuld udmasket :slight_smile:

du kigger da bare på www.birma.dk

under raceinfo, der ser du at en brun i virkeligheden er sort og chokolade er brun !

Chokolade:

Brun:

Den lyse kan jo kun blive lilla når han er så lys.