Se lige de billeder af de her små birma killinger. (maskehjælp)

Tak Lene, nu kan jeg godt se forskel :slight_smile:

Den kan ikke blive choko?

Den er KLART lilla, den blir ikke choko ! så ville næsespejlet have en svag lysebrun farve nu og det har den ikk.

Nej den er helt lyserød. Men ørerne har lidt farve. Meget svag grå. Har lige taget 2 nye billeder.

De blev lidt utydelige… Missemor kan ikke li man låner dem ret lang tid af gangen. Så det måtte gå lidt stærkt.

Nu er de lige blevet nærstuderet :smiley: Af mig og kæresten. De er faktisk i 3 farver. Den ene har helt lyserød næse med svagt farve på ørene. Nr 2 har farve på næsen, dog ikke så kraftigt som nr 3. Nr 3 er den mørkeste. Nr 2 og 3 har samme farve på ørene.

Lilla, choko og brun så.

Hehe:-) Kunne da være sjovt, hvis der er 3 forskellige masker. Prøver at ligge billeder herind om 1 uges tid. Så har de også fået øjne, og fået mere farve.

Hihihih, åh KUN for at irritere, så vil jeg vove pelsen og sige at den mørkeste er blå :stuck_out_tongue: Til sammenligning her, min blå prinsesse 6 dage gammel:

Så mit bud er: Lilla, chokolade og blå :stuck_out_tongue:

Hov jeg havde slet ikke set de nye billeder…men tror du har ret.

Her er lige lidt flere billeder af mislingerne. Jeg tror de bliver lilla, blå og brun:D
Her er lige lidt flere billeder af dem. Der kan I se forskellen på de 2 mørke, og se, at der ikke er farve i den lyse. Og den ene af killingerne er meget mørk… Så mon ikke den bliver brun?

Chokolade, blå og brun ???

eller er den lyse stadig helt lys på næsen ??

Den lyse er stadig helt lys på næsen. Der er kun farve på de 2 andre. Jeg har sat de 2 mørke ved siden af hinanden på et billede. De ligner meget hinanden. Den ene er bare mere mørk end den anden.

OK så er de nok lilla, brun og blå :slight_smile:

Det bliver da vildt spændende at følge dem, især hvor der er så megen maskesnak:ok:

Vildt at få 3 forskellige:hjerte:

Jeg siger altså stadig blå, chokolade og lilla :slight_smile:

Jeg synes en brun baby er mere mørk i pelsen normalt end din er. Plus jeg ikke synes kontrasten til den chokoalde er så vild, som jeg villle have den skulle være, hvis det havde været en brun.

Men nu er de ved at være større? Så nogle nye billeder, så burde det snart være muligt at sige med sikkerhed :stuck_out_tongue:

[QUOTE=DK*DeLaCour;583771]Jeg siger altså stadig blå, chokolade og lilla :slight_smile:

Jeg synes en brun baby er mere mørk i pelsen normalt end din er. Plus jeg ikke synes kontrasten til den chokoalde er så vild, som jeg villle have den skulle være, hvis det havde været en brun.

Men nu er de ved at være større? Så nogle nye billeder, så burde det snart være muligt at sige med sikkerhed :p[/QUOTE]

Her er så lige en billedspam fra idag.

Den her skulle I også lige have med:D Det er den lyse, som stadig er med lyserød næse…