Se lige dum ud

Tak, tak, tak det er rigeligt :klapper:

[QUOTE=Marianne H;786515]Tak, tak, tak det er rigeligt :klapper:

[/QUOTE]

Gad vide om Hans Majestæt nogensinde tilgiver dig det billede :klapper:

Hvor er han dejlig - og det synes du garanteret også :hjerte:

Bwaaahahahaha :klapper:

[QUOTE=Eva;786519]Gad vide om Hans Majestæt nogensinde tilgiver dig det billede :klapper:

Hvor er han dejlig - og det synes du garanteret også :hjerte:[/QUOTE]

Hvis han ser det, tigiver han mig nok aldrig grin

Ja han er skøn og jeg er så lykkelig for ham, sammen med ham kom livsglæden ind ad døren igen :wehuu:

:lol: :lol: :lol:
Tossede kat.

herligt billede!

:høhø:

Ej Marianne for pokker …

Det er nu ikke katten der er noget galt med men dine fotografiske evner - den stakkes kat har hoved som en elefant og krop som en myg :stuck_out_tongue:

:lol: Stakkels stakkels kat, han skal altså bare grines af på en højhellig søndag. :høhø:

:lol:
Tak - han ser vist dum ud for mange hundrede kroner :tihi:

:lol: Man må sige han gjorde som der blev sagt :lol:

Hvad har du dog gjort ved den stakkels kat? Levertran? :smiley:

hehehe…:høhø:

:lol:

Hahahaha, hvad race er det dog??? Den ser søøøøøø’ ud, men er du sikker på, det er en missetat??? :smiley:

grin jeg havde lige taget dette billede af ham

og da han nu har ret så høje tanker om sig selv, var han jo nødt til at rejse sig og komme hen og sørge for at han VAR i focus grin han har ikke set “dumme” billedet og hvis han ser det, er jeg sikker på at jeg har ham hængende i min bedste ligtorn det næste ½ år

Det er bare så typisk aby - lige så smukke de kan være lige så tåbelige kan de se ud.

Nå, du har også et pænt billede… :slight_smile: Den plads over radiatoren kunne jeg altså godt tænke mig - hele ugen… :smiley: