Se LIGE hvad fragtmanden kom med i dag!

Han var her allerede kl 8:15 - og spurgte så pænt om jeg ville have noget imod at gå med hen og hente den store kasse, for hans sækkevogn var altså gået i stykker… Så nu skulle jeg sgu også selv gøre noget for at få den! :tihi: Nå pyt… Jeg har ENDELIG fået et kradsetræ!

Som selvfølgelig skulle undersøges lige med det samme - og jeg kunne selvfølgelig heller ikke vente på at der kom nogen og hjalp med at samle - je’ ka’ da heldigvis selv!

Der bliver holdt øje med om jeg nu gør det ordentligt… (det gjorde jeg så ikke… ikke i første forsøg i hvert fald…)

Men se bare! Det lykkedes til sidst! (og jeg ved godt at fryserlågen er åben, men den er ikke sat til endnu :))

Anthon kaster sig frygtløst ud i kampen med bolden, Dallas skal liiige se tingene lidt an først.

Bolden skal dø!

Og så lige et af de der ups-billeder :tihi:

Og til sidst ka’ I da lige få et lille videoklip hvor I ka’ se dem.

//youtu.be/0UZbzUcBU5c

Nu ligger de begge to og sover på træet - så det har da helt klart været ventetiden værd!
…så krydser jeg så bare fingre at min splinternye hoveddør og min sofa er knap så spændende at kradse i nu… Jaja, man har da lov til at håbe! :thumbup:

Tillykke med træet :smiley:

De ser ud til at nyde det i fulde drag :smiley:

Man kan se, de har forstået, hvad det skal bruges til. Tillykke med det - de penge er godt givet ud. :slight_smile:

:flag: Ihhh tillykke med det fine træ :slight_smile: Det ser ud til det er rigeligt godkendt :slight_smile: Fedt!

Tillykke med træet :thumbup:
Det ser ud til at være godkendt :smiley:

Tillykke med træet, det ser allerede ud som godkendt.

Pas på med bolden i snor/elastik, at de ikke ‘kommer til’ at spise snoren. Jeg ved godt den ikke er særlig lang, men den kan godt gøre skade - better safe than sorry.

:slight_smile:

Lækkert træ - og dejligt som kræene har modtaget det :wink: det skal nok bringe glæde både til dem og som underholdning for dig :wink:

Tillykke med det fine træ! :smiley:

Der er et par katte, der er blevet glade, kan man tydeligt se. Der er nu heller ikke noget som et godt klatretræ at sove i :zzz: :tihi:

Jeg vil dog også lige advare mod bolden i snoren. Især fordi den hænger inde i en hule, hvor der ikke er så meget plads. Hvis uheldet er ude, risikerer katten at blive viklet ind i snoren og i bedste fald sidde fast - i værste fald blive kvalt.

Hvor fint! :yah:
Tillykke med det store træ. Kattene virker virker glade for det.:smiley:
En god investering!

Tak ska’ I ha’ allesammen!

Jeg har tænkt på det med snoren, men nu er jeg jo hjemme hele dagen og kender jeg Anthon ret skal han nok få den smadret inden jeg går i seng :tihi:

Vi havde også sådan en snor, men da bolden slap fri fra snoren (vores ene kat har bidt den løs - hvilken kat det var, ved jeg ikke), klippede vi snoren væk.