Se lige hvad JEG får i næste måned!

Hej alle kattegale mennesker!
Nu fandt jeg hende!
Den dejligste lille killing. Jeg har lige betalt depositum, så hun er min, min, MIN!
Det drejer sig om den skønne lille ragdoll Freja fra x-colour. Vi var ovre og se hende igår, og hun er vidunderlig! Smuk og legesyg og hvid og blød og kælen og smuk (-Det havde jeg skrevet før?)
Jeg er bare SÅ -forelsket
Hun er ikke særlig stor, men hun drillede alligevel en større hankilling fra et ældre kuld - og flygtede! Det så så sjovt ud: Hun vidste at hun bare skulle løbe hurtigt nok væk -høhø Mufti vil sikkert elske hende!
Og hvor var kattene der skønne! Farmis var bare den blødeste og roligste bamse, og jeg kunne samle ham op og holde ham uden han prøvede at komme fri -love (Han gik normalt et andet sted, for en af hunkattene var i løb)

Et par billeder af hende fra igår:

http://www.kattegale.dk/galleri/thumbna … ?album=222

Nu er der en 1/4 af 100 mennesker der har set indlægget og ingen har svaret… er der slet ikke nogen der synes hun er sød? Eller i det mindste er glade på mine vejne? -ked

-what Jo da!!

din lille Freja er meget meget smuk, kan bestemt fodt forstå du glæder dig -forelsket

-forelsket Hvor er hun bare dejlig -forelsket

STORT tillykke med den lille skøndhed -forelsket

Uhh TAK! Jeg er bare selv så glad for at jeg har fundet hende! Tak for alle rådene jeg fik med på vejen - jeg tror at jeg huskede at kigge efter de vigtigste ting: Jeg kiggede hos flere opdrættere. Freja virkede rask på alle måder, ingen “snask” nogen steder. Virkede ikke tynd. Alle kattene virkede rolige og tamme, og de boede midt i stuen. Jeg ville gerne selv være kat dér -høhø
Så nu skal det bare gå godt!
Blev helt bange når ingen skrev -blåblå Jeg synes jo hun er dejlig, men andre måtte jo gerne dele min mening -jegkrydser

Åh… jeg havde slet ikke set din tråd.

Men jo hun er vel nok yndig -forelsket

Stort tillykke!!!

Hvor ser hun dejlig ud, det bliver spændende til den tid -love -love

hvor er hun lækker. er sikker på de to nok skal kunne sammen. kæmpe tillykke med hende!

Hvor er hun da yndig -forelsket -love -forelsket -love STORT tillykke med hende.
Uha hvor bliver ventetiden langgggggggggggggg, er du begyndt at tælle dage -høhø

Jeg tæller timer - ikke dage! Det føles som en uendelighed - men en tre ugers ferie med de gamle til Istanbul kan nok tage lidt af trykket -høhø
Og så læser jeg til eksamen i disse dage, så jeg har ret travlt…
Hun er bare så skøn og vidunderlig! Hun slog til mig på samme måde som Mufti - og dér tænkte jeg virkeligt at de to ville få det sjovt sammen! -love

Hun ser da bare nusser ud… Mange gange tillykke med hende… [smilie=hate-tunz.gif] Vi går os og venter på en lille smuksak… Det er ulideligt at vente… hihi ej de er bare dejlige, små killinger… [bigloony]

Århh hvor er hun da smuk og dejlig kan godt forstå du faldt for hende -forelsket

Hun ser bare dejlig ud… Gid det var mig. Forstår godt du glæder dig.

Hun er helt bedårende, laaaaaaaaaaaaaaaaang ventetid -love -love

[bigloony] Hun er skøn. Sikke en nuttet lille skønhed. Hvor er tiden lang.
Jeg venter også selv på 2 maine coon killinger d. 25.6… og glæder mig vildt. -forelsket

Sikke dog en lille blåøjet prinsesse - STORT tillykke med hende, når du får hende hjem om Laaaaaaaaaaang tid -høhø Drille drille -shhhh

Ja, der er meget lang tid til… ihhh altså! Hvis jeg ikke skulle på ferie kunne jeg hente hende d. 30/6, men nu henter jeg hende først d. 22/7 - Meget pænt af dem at beholde hende længere -tak
Men hun er en lille smuksak, selvom hendes tegninger bestemt kun kan tilhøre en kælekat: Hun er colourpoint, men hun har hvide tæer foran og hvide bagben (hvilket ser ret sødt ud -love ) så måske er hun i virkeligheden mittet-point? -høhø
Tak for alle de dejlige kommentarer! Så kan jeg jo være glad igen -gruppekram

STORT tillykke med din lille ny blå pige -kitty

Og hun er da sikkert mitted som hendes far er, derfor de hvide poter og den hvide hage -thumbs

Held & Lykke med hende -love

Uhh… hendes mor er også mitted - fik bare at vide at Freja var colourpoint… Men ligemeget hvad er hun skøn! hendes forældre er det også, så helt galt kan det nok ikke gå -høhø
Forresten leder jeg lidt efter et andet navn, for jeg kender en der hedder Freja, og hende vil jeg ikke opkalde min kat efter! Nogle gode ideer? -lyside Ville helst at det var noget ingen andre hed - hun skal jo være min helt særlige pige -forelsket