Se lige hvad jeg har købt af Brita/kamikaze :-)

Her i forbindelse med middelfart udstillingen gik det pludseligt op for mig at jeg kom til at mangle et gardin til Naldo!
Godt nok skal jeg kun ha 2 katte med men de skal jo i seperate bure og det har jeg ikke før nu haft gardiner til!!

Brita har syet dette smukke smukke blå/grå sæt som vil klæde min smukke blå dreng helt fantastisk…

tusind tak Brita du er en knag:thumbup:

glæder mig til at komme forbi standen i middelfart og se hvad du har med af spændende ting og sager…

Hvor er det fint, det vil helt sikkert klæde din dejlige mis.
Knus Elin

Hold da op hvor er det flot - hun er godtnok dygtig hende Brita.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hold da op det er flot :thumbup:

mange tak… jeg er også så begejstret for det…

og så går overskudet jo til hittemisserne, det er en ekstra bonus

Hvor er det flot! :thumbup:

Det skulle have været med til Middelfart og have fyldt i min stand, men så kom Susanne og jeg til at snakke udstillinger og gardiner den anden aften på chatten…JA, det var vel igår eller forgårs…så nu er set solgt inden jeg får det med. :tihi:
Skidt pyt, så syr jeg bare et andet…har det samme stof (som det blå) i ceriserød…det bliver et fint tøsegardin :ups:

Oh la la…det er bare flot :wehuu:

[quote=kamikaze;188407]Det skulle have været med til Middelfart og have fyldt i min stand, men så kom Susanne og jeg til at snakke udstillinger og gardiner den anden aften på chatten…JA, det var vel igår eller forgårs…så nu er set solgt inden jeg får det med. :tihi:
Skidt pyt, så syr jeg bare et andet…har det samme stof (som det blå) i ceriserød…det bliver et fint tøsegardin :ups:[/quote]

Hvis jeg nu fedter rigtig godt, kunne du så ikke sy et i “ko-tema” til når Romano skal på udstilling??
Og egentlig hvad er prisen for så fine gardiner?

SE,SE…det var også en Bimselimse jeg havde i tankerne da jeg så stoffet ude i stof og stil :tihi:

[quote=KKH;188418]Hvis jeg nu fedter rigtig godt, kunne du så ikke sy et i “ko-tema” til når Romano skal på udstilling??
Og egentlig hvad er prisen for så fine gardiner?[/quote]

Du behøver såmænd ikke fedte, jeg gør det af helt fri vilje :thumbup: Men jeg skal have forklaret hvad Ko-tema indebærer :uha:
Det bedste er du går ind på stof og stil’s hjemmeside og finder stoffet og mailer mig batchnummeret (eller had sådan noget hedder) og så køber jeg det hele og så kommer gardinet med postmand Per, eller du henter det selv (sammen med den nullerputseng du allerede har liggende her) :tihi:
Brita
nb…har forøvrigt noget IS-blå velour liggende…det ville være SÅ flot kombineret med det rette stof til en Bimselimse

[quote=kamikaze;188422]Du behøver såmænd ikke fedte, jeg gør det af helt fri vilje :thumbup: Men jeg skal have forklaret hvad Ko-tema indebærer :uha:
Det bedste er du går ind på stof og stil’s hjemmeside og finder stoffet og mailer mig batchnummeret (eller had sådan noget hedder) og så køber jeg det hele og så kommer gardinet med postmand Per, eller du henter det selv (sammen med den nullerputseng du allerede har liggende her) :tihi:
Brita
nb…har forøvrigt noget IS-blå velour liggende…det ville være SÅ flot kombineret med det rette stof til en Bimselimse[/quote]

Et ko-tema, er et sortbroget stof, lissom de fleste malkekøer herhjemme -høhø

Man kan få noget “pels” som ligner, og det tænkte jeg på som bund og top, og så sorte baggrundsgardiner og så hvide gardiner som hænger foran.

Hmmm mon jeg har gjort mig forståelig? Ellers forklarer jeg gerne når jeg kommer forbi efter nullerputsengen. :slight_smile:

[quote=KKH;188501]Et ko-tema, er et sortbroget stof, lissom de fleste malkekøer herhjemme -høhø

Man kan få noget “pels” som ligner, og det tænkte jeg på som bund og top, og så sorte baggrundsgardiner og så hvide gardiner som hænger foran.

Hmmm mon jeg har gjort mig forståelig? Ellers forklarer jeg gerne når jeg kommer forbi efter nullerputsengen. :)[/quote]

Jeg ved LIIGE præcist hvad du mener. Kender godt det pelslignende sortbrogede stof…det ligger på endevæggen ude i stof og stil :tihi:…jge er ved at være kendt derude :ups: og så sort satin og hvid/råhvid (alt afhængig af farven på kostoffet) JOJO jeg har lige dit gardin i hovedet…og det skal være enkeltbur OG forhæng…og det ligge udhæng på topstykket kunne så være den hvide som forhænget.

Yeps lige netop :thumbup:

Jamen så er det en aftale…køber det hele næste gang jeg skal i S&S.
Du får besked. Hvad prisen bliver…det ved jeg ikke…stoffets pris og så omkring 250 penge til min hittekattekonto d.v.s. omkring 600 kr. ialt… jeg kan ikke huske hvad kostoffet koster.
Det bliver jo 1 top med udhæng, 1 bund quiltet og fyldt med dejlig pladevat, to sidestykker og 1 bagstykke og to små gardiner foran og et forhæng…OG HVIS der er nok en nullerputseng der matcher :wehuu: så kodrengen kan puttelulle og drømme musedrømme i den mens du sveder udstillerens angstsved. -høhø