Se lige mine 3 skønne misser

Her har i så mine 3 skønne misser

Borg huskat dreng. Født 1 april 2006. Fik ham i juli 2006 sammen med Saga. Mine første katte ever.
Borg er manden i huset, meget rolig og elsket af de 2 andre katte. Han elsker simpelthen at ligge og dase i solen og grynter højlydt hvis han bliver forstyrret. Han elsker at ligge på maven af en når man ligger og slapper af på sofaen og så bliver der kælet alt imens han gnider sig op ad mig og spinder højlydt. Det eneste der kan få Borg op på dypperne er en ubudt han kat i haven så bliver der hvæsset og knurret og fnyst og hamret på ruden til gæsten er løbet væk med halen mellem benene.

Saga huskat pige. Født 15 april 2006. Fik hende i juli 2006 fra Hillerød dyreinternat, hun var den første kat jeg faldt for. Saga forstår nok ikke helt hvad mennesker skal i hendes verden, hun tryg ved mig og ved 2-3 andre personer der kommer tit i huset men ellers vil hun gerne være fri for mennsker. Hun vil i hvert fald suværent selv styre hvor når der skal kæles. Saga har fra dag 1 støtte sig til Borg og hvis han førte an gik det nok. Jeg faldt for Saga’s store øjne (de var jo nok store fordi hun var skræmt da jeg så hende første gang) men idag er det hendes blide og stille væsen jeg elsker hende for. På en stille og meget rolig aften kommer hun snigende og vil gerne kæles for men man skal passe på man ikke bliver for anmassende.

NUKA norsk skovkat (Minorlynx Bacardi). Født 21 oktober 2006. Jeg fik hende i feb 2007. Den frække og tossede. Nuka elsker simpelthen at kaster sig over de andre fra et baghold og slutter af med at bide dem i øret. Er meget meget mad glad og kan sige ordet mad eller noget ala maaaiiid. Lige så snart jeg gør klar til mad tid begynder hun på sit maaaiiid og stopper først når der er serveret. Nogle gange bliver man lige gjort opmærksom på at nu er det vist ved at være mad tid, bare så man ikke glemmer det. Jeg har aldrig hørt Nuka sige mijav men hun siger så meget andet og har mange forskellige lyde til forskellige situationer. Nuka elsker at ligge godt begravet i mine arme og bare blive nusset. Man kan vågne op hvor Nuka ligger i armene og lige så snart hun ser man åbner øjnene begynder hun at spinde og ælte med poterne. Nuka hilser alle gæster i huset velkommen og slipper dem ikke før hun er blevet kælet godt og grundigt.

Hvor ser de smukke og dejlige ud allesammen -love -love -love
Ham - hvis det er en ham - i kjole og hvidt, ser da ikke så gammel ud [smilie=hate-smile.gif]

Tak skal du ha Denise.

Borg er faktisk den ældste født 1 april 2006. Saga er 2 uger yngre og Nuka fra 21 oktober 2006.

smukke smukke missere… er især vild med din røde mis… den er skøn

Knuser

Hvor er de bare smukke [bigloony]

Hvor er de bare lækre, især saga kan få smilet frem hos mig -love -love -love

Hvor er de da skønne
Og så skal jeg da lige love for at man fik sort/hvid kat at se, sikke smuk

Hvor er de bare skønne alle 3. [bigloony] og tak for de dejlige beskrivelser. [bigloony]

Han ser meget yngre ud synes jeg, som en mis i lømmelalderen:. Måske fordi han ser så slank ud.
Mine første misser efter jeg flyttede for mig selv, var 2 sådanne sort/hvide misser, derfor er de altså HELT specielle i mine øjne. -love -love -love -love

Hvor er de smukke -love

Sikke nogle dejlige misser. Er helt vild med din Borg. Han er lækker lækker lækker.

Hvor er de dog dejlige!!!

Borg ligner en rigtig frisk frejdig fyr :slight_smile:

Skønne katte!

De er vildt skønne alle 3, men ham her er da for LÆKKER [oregonian_bear9.gif] -lovelove -lovelove -lovelove