Se lige mit julepynt

Denne her nissemandskurv er et stort hit her.
Her er det Josefine som leger i den( hun er lige netop nu faldet i søvn i den)
Tidligere på dagen var det Olivia som sov i den.

En gang brugte jeg den til at have nødder i, det gør jeg ikke mere, de bliver spredt over hele huset :tihi:Hilsen Lisbeth

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvis du er træt af kurven, så send den MED indhold til mig…det er nemlig den skønneste sovepose, jeg har set til dato

:besvimer::besvimer::besvimer:

Hvis du er træt af kurven, så send den MED indhold til mig…det er nemlig den skønneste sovepose, jeg har set til dato

:besvimer::besvimer::besvimer:[/quote]

Ja men det er farligt med det indhold som er i kurven.
Jeg er nemlig bange for at alle misserne her er nåsåer, du ved sådan nogle som dem fra The Julekalender.
Jeg tror ikke at de kan lide nisser, de ødelægger ihvertfald alle dem de kan få fat i :tihi:

[quote=Coon Danica;302017]Ja men det er farligt med det indhold som er i kurven.
Jeg er nemlig bange for at alle misserne her er nåsåer, du ved sådan nogle som dem fra The Julekalender.
Jeg tror ikke at de kan lide nisser, de ødelægger ihvertfald alle dem de kan få fat i :tihi:[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Hvor er du herlig !

Men her i huset har vi et motto :

Katte må ALT og på alle tider af året og døgnet.

:hjerte:

Så fint julepynt kan jeg ikke hoste op med…:græde: :græde:

Hvor er hun da bedårende…Lisbeth.

[quote=Therese;302022]-LOL-LOL-LOL

Hvor er du herlig !

Men her i huset har vi et motto :

Katte må ALT og på alle tider af året og døgnet.

:hjerte:[/quote]
Sådan har vi det også her, de må næsten alt og det de ikke må gør de bare alligevel.-LOL

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ja, er det ikke bare skønt at bo med katte ?

:høhø:

Tænk at bo i et hjem, hvor alt bare står på snorlige rækker, hvor der ikke er kattegrus på gulvet, og der ikke er nogen at lege med og sove med ?

-what

Ja, er det ikke bare skønt at bo med katte ?

:høhø:

Tænk at bo i et hjem, hvor alt bare står på snorlige rækker, hvor der ikke er kattegrus på gulvet, og der ikke er nogen at lege med og sove med ?

-what
[/quote]

Jo det er så skønt med liv i huset, og skønt med sengemisser.:wehuu:

Her er der altid et par stykker i sengen og gerne “vagtskifte” flere gange i løbet af natten. ( de kan jo ikke være der allesammen på engang)

Og hvad skulle man dog få tiden til at gå med hvis man ikke skulle rydde op og gøre rent efter de dejlige bøller:tihi:

[quote=Coon Danica;302036]Jo det er så skønt med liv i huset, og skønt med sengemisser.:wehuu:

Her er der altid et par stykker i sengen og gerne “vagtskifte” flere gange i løbet af natten. ( de kan jo ikke være der allesammen på engang)

BOg hvad skulle man dog få tiden til at gå med hvis man ikke skulle rydde op og gøre rent efter de dejlige bøller[/B]:tihi:[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

BNemlig ![/B]

BJeg er slemt bange for at jeg ville kede mig ihjel… :uha::uha: … skrev Tante T , der koster gulve MINIMUM 3-4-5-6 gange om dagen, fordi Silke godt kan lide at fordele lidt kattegrus i diverse rum… og det må hun godt.[/B]

B-jegfejerforegen[/B]

BHun gør det jo bare for, at jeg ikke skal ende som en kedelig, doven sofapude, ikk ??[/B]

Sikke nogen dejlige billeder og sikke en smuk tortie dims, hvor er hun dejlig

BNemlig ![/B]

BJeg er slemt bange for at jeg ville kede mig ihjel… :uha::uha: … skrev Tante T , der koster gulve MINIMUM 3-4-5-6 gange om dagen, fordi Silke godt kan lide at fordele lidt kattegrus i diverse rum… og det må hun godt.[/B]

B-jegfejerforegen[/B]

BHun gør det jo bare for, at jeg ikke skal ende som en kedelig, doven sofapude, ikk ??[/B]

Jeg kan høre at Silke er lige så sød som vores til at holde os i gang.
Det med at sprede kattegrus er de også bare rigtig gode til her.

Jeg prøver ellers hele tiden at få gode ideer til hvordan man kan mindske den spredning, men jeg har ikke fundet noget brugbart endnu.:tihi:

NUI en fin lille mis :inlove:

Det er noget rigtig fint julepynt du har og missen gør det da endnu finere :wehuu:

Nååh sikke en sød nissemandskurv :inlove: Det er ellers dejligt at gå rundt på nødder, især når man står op om natten og ikke ser hvad man træder på :fløjte:…:høhø:

Ja så kan det nok være at man vågner op.:høhø:

Hold nu op hvor er den dejlig!!!

Ha ha, hvor er det altså nogle skønne billeder :wehuu: :wehuu: :wehuu:
De kunne godt være vindere i en julebillede konkurrence :slight_smile:

For syv sørensen en julemus…hun er SÅ bedårende :wehuu::wehuu::wehuu:
Hun passer LIIIGE ind herhjemme :ups:

:hjerte::hjerte: sådan smukt pynt vil jeg og gerne eje, hvor kan man mon købe sådan en smuk lille en ? :inlove:

mvh
Gitte