Se lige mit smukke billede

Her til aften var vi ude og spise og der hvor vi spiste var der udstilling af både billeder og mange andre skønne ting. Et billede gik lige i hjertet på mig, jeg måtte bare eje det. Heldigvis synes Mogens også godt om det, så det kom med hjem. Da jeg så stod og kiggede på det her hjemme, kom jeg til at se hvorfor jeg bare måtte have det. Det er jo Viggo der sidder der på reolen:)
Knus Elin

Ja det har du da fuldstændig ret i, det ligner da umiskendeligt din lille Viggo:ok::høhø:. Hvor sjovt! Super flot billede, det kan jeg godt forstå skulle med hjem:)

SUPER flot billede.

enig…super billed…

Hvor er det bare flot, jeg er da helt vild med det… :hjerte: Dér var du godt nok heldig.
Jeg kan da godt se, det er Viggo. Vidste du, han havde stået model.?
.

Et meget spændende billede!

PS: Ville Mogens også have det på grund af katten? :høhø:

Det billede kan jeg godt forstå du bare måtte eje, det er meget flot

Tak skal i have allesammen. Mogens købte et noget mere farvestrålende billede, som han synes virkelig godt om. Selvfølgelig kunne jeg også lide det, ellers havde vi ikke købt det, men vi har hver sit yndlingsbillede.
Jeg gik forbi billedet flere gange og var også henne og kigge mens jeg spiste. Jeg vidste ikke hvad det var der blev ved med at trække i mig, men der var en fred og ro over det billede, som tiltalte mig. Først da jeg kom hjem opdagede jeg Viggo havde stået model til det:)
Jeg skal nok vise det billede som Mogens faldt for også, men det bliver nød til at vent lidt, da jeg ikke har så meget energi lige i tiden. To små misser er ikke godt for en dårlig ryg.
Knus Elin

PS Lidt sjovt forresten. Ham vi købte det af fortalte han havde haft det i et par måneder og kunne ikke forstå det ikke blev solgt. Jeg kunne så godt forstå det, for det ventede jo på mig:)

Kan godt forstå det måtte med hjem:thumbup:

Det er bare et rigtig flot billede og ja, det er da Viggo:inlove:

Uhh, det med ryggen er ikke spor sjovt, det er åbenbart noget, der følger med alderen…

Jeg må indrømme, det var med blandede følelser, jeg købte ‘senior billetter’ til diverse steder og oplevelser i ferien.

God bedring.
.