hvad jeg stakkels Kid’o har været udsat for idag, sværte i ørerne og jeg mangler mine kronjuveler
Sølle ser man ud, og hmmmmffff så tillader hende mor sig at tage et billede, jeg skal nok få hævn over hende en af dagene…
Sølle hilsen
Kid’o med hjælp af den tobenede -)
Stakkels dig Kid’o :trøste:
At din mor ovenikøbet offentligør billeder af dig i den tilstand … 
Nååå Smukke Kid*o, Ja, nu er du så kun “et nummer”
ovenikøbet med sorte ører:ked: Føler med dig!
Cats og Conni
Heldige Kid’o, der kan trække sig tilbage til det magelige kastratliv i så ung en alder… 
Staaaaaaaaaaaaakkels dig… Vi føler med dig. FIND dig ikke i noget. Heller ikke når dit menneske prøver at bestikke dig med masser godter. Hop IKKE på den… Det er bare FUSK…
Potedask fra de mindre mandlige banditter Balloo & Gucci
Mine dumme mor puttede også sådan noget tarveligt sort stads i mine ører for noget tid siden… mine juveler tog de også godt nok for længe siden. Men jeg kan sagtens finde ud af at opføre mig som en stor og farlig hankat alligevel ja jeg kan så… slås og strinter gør… men jeg må kun strinte ude i haven. Hvis du skal lære nogle tricks Kido… så siger du bare til 
NÅRH hvor ser han muggen ud L
Men jeg vil nu ikke ynke ham. Han har det bedre uden ræsende hormoner OG han er nemmere at få fundet, hvis nu… 
Så… Sorry, Kid’o… ingen ynk herfra 
Zulu, Bounty og Xander siger i kor: “Vi har også abdiceret og smidt kronjuvelerne - livet som kastrat er HERLIGT, så glæd dig”