Se lige

Det var meningen jeg først ville fortælle det når jeg havde fået hende hjem, men jeg kan ikke vente.

Jeg får Mammalias Bolette hjem Fredag D3/4 2009,
og jeg klæder mig helt vildt til at få hende.

Hun er bare så sød og smuk :hjertetildig:

Bolette

Åh hvor hun dog er cute!!! -wehuu

Stort tillykke med skønheden. - Kan godt forstå du ikke kunne vente.

Tillykke med hende. Hvor er hun sød :hjerte:

Hvor er hun lækker Pia, tillykke med hende. Det er jo mit store ønske engang og få en skøn burmeser igen :wink:

MVH
Gitte

Tillykke Pia, kan godt forstå, du glæder dig til at få den lille skønhed hjem.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Næææ, hvor er hun bare fin, kan bestemt godt forstå, du glæder dig!!! :wehu: :wehu:

En chokoladefarvet burmeser :slight_smile: hun ser smuk ud :wehuu: Tillykke med den forestående katteforøgelse :ok: Fortæl lidt mere om hende… hvor gammel er hun, hvor kommer hun fra og er hun fertil eller steriliseret osv.? Jeg kan ikke lige huske, hvor mange katte har du hun skal sammenføres med :?

Hun er nu brun.
Hun er 5 måneder og fra Mammalia’s.
Hun er fertil.
3 katte skal hun føres sammen med.

Nuiiii en skønhed:wehuu:

Tillykke med hende Pia :slight_smile:

Har du tænkt dig at starte opdræt eller skal hun neutraliseres?

Held og lykke med hende og med sammenføringen :slight_smile: Burmeserkatte plejer at være nemme at sammenføre med andre katte :ok:

Lykkedes det forresten at finde et nyt hjem til den torie kat Muztis :?

Neeeeeej :wehuu::wehuu::wehuu:

Hun er en rigtig smuuuk en - så hende da hende og hendes søskende var få uger gamle - hvor er hun altså bare smuuk -lovelove

STORT til lykke Pia!!

Hvor er hun dejlig, kan godt forstå tiden går langsomt nu.
Knus Elin

[quote=birtheras;156891]Tillykke med hende Pia :slight_smile:

Har du tænkt dig at starte opdræt eller skal hun neutraliseres?[/quote]

Ja jeg vil opdrætte på hende, og så håber jeg det lykkes på hende, det gjorde det jo ikke på Kista.

[quote=Mie;156894]Held og lykke med hende og med sammenføringen :slight_smile: Burmeserkatte plejer at være nemme at sammenføre med andre katte :ok:

Lykkedes det forresten at finde et nyt hjem til den torie kat Muztis :?[/quote]

Jeg har ikke fundet en familie til hende, men hun skal på Bæklunds kattehjem i morgen, og derfra ved jeg hun finder et godt hjem.

[quote=Leopolds mor;156923]Hvor er hun dejlig, kan godt forstå tiden går langsomt nu.
Knus Elin[/quote]

Ja der er laaaaaaaaaaaang tid til på Fredag.

Sikke en skønhed :inlove: - tillykke med hende.

1000 tak skal I ha’ alle sammen :slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu: Sikke en fin dame:hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Nøj, hvor er hun bare skøn og smuk og dejlig og lækker og yndig og kær og blød og…

Stort tillykke med hende, Pia…

:wehuu: