Se min kat - Felina

Mon I kan klare et par billeder af Felina :?
Hun har ligesom ikke registreret at foråret er kommet, i hvert fald har hun stadig masser af pels :smiley:

Her er prinsessen i solnedgangens svage lys.

Her er hun en tur på totempælen/kradsetræet … for gud ved hvilken gang :høhø:

Hvor har hun et pragtfuldt gavtyvefjæs!

Hold op, hvor er hun smuk :hjerte:
Er helt vild med hendes farve…

Hun er bare såååååå lækker…sikken et frækt hoved hun har…den lille nøddesamler…:hjerte:

Hahahaha ja det har hun.
Prøv bare at se her, hvor hun er ca. 6 uger gammel … sagde du gavtyv??? :tihi:

åh jeg elsker Felina, sukkede ofte over hende som lille killing og det er da ikke blevet mindre, hun er så smuk

Nurh, hvor er hun en sød lille gavtyv! :wehuu:

Hun er godt nok smuk:inlove:

Hun var skøn som killing og endnu skønnere nu.:hjerte:

:blomst:Takker og bukker :neje:

Hun er simpelthen en fryd at have i en katteflok. Hun er venner med ALLE, venlig, sjov, robust, nysgerrig og stort set med i alt, hvad der foregår her i huset.

Felina er den første der vågner, og den sidste der falder til ro. Tror ski hun har en slaws katte-damp :høhø: men på den rigtig gode måde.
Hun gider ikke være skødekat om dagen, men hver aften, når jeg går i seng, kommer hun altid og tramper på mig. Så skal jeg løfte dynen, hvorefter hun kravler ned under den og ligger og bokser og spinder i 20 min. :hjerte:
Ikke sjældent forlader hun min dyne, efter hun har lukket en lille vind ud :prut: - tag dén :uh:
Så små-fnyser et par gange og lægger sig derefter på gulvet … Godt gjort at hun ikke engang kan holde sin egen odeur ud !!! :høhø:

Ihhh hvor er hun lækker :wehuu:

Ihhh hun er altså så smuk !!

Som altid er hun jo lige til at dåne over - så lækker :lovelove:

Vi kan altid tåle billeder af Felina! Smuk smuk smuk! :hjerte:

Hun er bare så smuk, den lille Felina. Er helt vild med den sorte kant rundt om hendes øjne, som om hun havde fået eyeliner på :inlove:

Så feminint lækkert udtryk :inlove:
Hun er så blid - lå bare og spandt heeele vejen fra Snejbjerg til Odense når hun blev nusset :hjerte:

Hun er virkelig smuk og ja utrolig feminin…