Se mine killinger

i Dyrefondets blad

http://viewer.zmags.com/publication/9dbdda7d#/9dbdda7d/4

Jeg blev spurgt om jeg kunne hjælpe med billeder fra fødsel til 12 uger - det ku’ jeg som resultatet viser

Ej hvor ser de bare nuser ud og nu vil jeg så bruge tiden på at læse artiklen igennem :wink:

MVH
Gitte

hvor er de søde :smiley:

Hvor er de dejlige… weeee jeg glæder mig til at læse det

Århh hvor er de nuser. Hvor er det fedt at du og mislingerne har været med i bladet

For pokker, en skøn bandit, der rækker tunge :wehuu::wehuu::wehuu:

Artiklen i kombination med de gode billeder giver et godt og simpelt indtryk af killingers udvikling - og hvorfor killinger minimum skal være 12 uger før de kommer fra deres mor!

Mums for nogle ballade-killinger -love
Du må have hænderne fulde når du har sådan et kuld.

Ihhh fantastisk artikel med mindst lige så fantastiske billeder af dine banditter. :hjertehop:

Den er “supert” skrevet, og de dejlige billeder fortæller jo hvordan udviklingen går TAK !

Cats og Conni

Tekst og billeder går så fint sammen - rigtig godt, især i et blad hvor det er meget blandet hvem der læser. Jeg har kun leveret billeder - ikke teksten - men det var jeg sikker på nok skulle være i orden:-)

Dyrefondet sendet mig som tak et takkebrev og tre blade - jeg kunne få flere …

[quote=Lis Dahlstrøm;510188]Tekst og billeder går så fint sammen - rigtig godt, især i et blad hvor det er meget blandet hvem der læser. Jeg har kun leveret billeder - ikke teksten - men det var jeg sikker på nok skulle være i orden:-)

Dyrefondet sendet mig som tak et takkebrev og tre blade - jeg kunne få flere …[/quote]

Vi modtager gerne, for hvad skal du dog med 3 blade selv :tihi:

God artikel og gode billeder :ok:

HOLD da maule hvor nogle mega skønne billeder Lis - vil du være sød, ALDRIG at sende sådan et link igen? :ok::dokdok::heya::wehu:-LOL:yah::flag::hjertehop::hjertehop::hjertehop::klapper::tak::øhmm:- jeg får total abstinenser om en korthårs kat, og en Aby er HELT klart en af mine farvoritter - de er så guddommelig smukke og lækkert lækkert temperament.

4 UGER gammel - hvad er det killingen har på tungen?

hilsen Heidi

Super artikel med dejlige fotos! :wehuu:

Super gode billeder og god info til alle.

Den slags kan jeg li’! :wehu:

Ih hvor ondt at vise billeder af skønne mislinger Lis… nu bliver jeg jo helt syg efter at få en abyssiner igen.

Fantastiske gode billeder og en god artikel. Jeg er især vild med billedet af den killing der rækker tungen ud… fantastisk godt fanget og man kan se maden på tungen

Smukke billeder og spændene artikel :slight_smile:

hvor er de skønne Lis !! :wehuu:

Jeg kan godt forstå de spurgte dig!!!

For det er da nogle forrygende billeder.
Den der rækker tunge…må man låne?? :ups: