Se mit nye banner

Se mit nye banner (det yderst til højre)
ER det ikke flot
TUSIND TAK til Birgitte for det er nemlig hun der har lavet det.
Det ER også lavet RIGTIGT, og ligger bl.a. hos mine dyrlæger og pryder deres skranke -thumbs
Jeg er bare SÅ glad for det -tak
Brita

Lækkkert. -thumbs

Det er kanon flot, kan godt forstå du er meget glad [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif]

-wow Det er super flot -thumbs

Ihhh tusind tak Brita, du er simpelthen så nem at gøre tilfreds.
Det er rigtig det fungere som visitkort, der er det blot en del tydligere, her måtte jeg mindske lidt for at få den rette størrelse, men det ser fint ud.
Jeg synes du fortjener at få bragt budskabet ud, for du yder et stort stykke arbejde, hvis jeg blot kunne klare ½ delen af hvad du formår hver dag, ville jeg være stolt.

Jeg håber vitterlig, at det bringer held… og jeg har lavet en ny sending til dig, som er blevet lamineret og er puttet i kuvert, mangler bare at gå 200 m til postkassen, så sender imorgen -thumbs

SUUPER
Så kan jeg tillade mig at være lidt rundhånden med at give dem ud. De jeg har fået indtil nu har jeg virkelig brugt med omtanke.
INGEN der kommer i nærheden af mig slipper for at få en snak om hittemisser…selv min tandlæge og tandplejer fik en tale idag…lidt svært med tamponer og dimser i munden…men det gik -høhø
Tandplejerne gik faktisk og overvejede en mis til den hun har…såhhh!!! [smilie=hate-bravo.gif]
Brita -pote

Kan lige se billedet for mit indre… Brita liggende med tamponer i hele munden og siger en masse uforstående… -hæhæ -hæhæ
Men det er jo netop sådan budskabet skal frem, - fra mund til mund -wehu

Birgitte du er bare super skøn
-love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love

Birgitte du er bare super skøn
-love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love[/quote]

Eijjj søde Karen, du må ikke få mig til at rødme sådan -toshy Tusind mange tak for de søde ord
-kramer

Absolut flot -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs

Webadressen er lidt svær. Måske kunne i lave det til et direkte link? Eller måske venter I til forummet kører bedre?

Men hvis det forum kommer op og kære, skal jeg nok lægge banneret med et link omkring på min hjemmeside - med glæde.

Jeg svare lige… Det er lidt med vilje at der ikke endnu er lavet direkte link, idet forummet er under opstart, Ingen grund til en masses indblanding, før det står færdigt -thumbs
På de normale Visitkort _ Banner står webadressen klokkeklar, og jeg er nok en doven bette skid -engel så jeg mindskede bare billedet, det gør så, at alt komprimeres og bliver lidt utydeligt. -thumbs
Faktisk er det også kun forsiden af Visitkortet der her vises, bagsiden prydes, af kontakt info og hvem der samarbejdes med -thumbs

Ok.

Så vidt jeg kan se er hittekat.dk, i øvrigt ganske ledigt, og kan købes for 107 kr. Se her evt.: http://i123.dk/

Det er rigtigt flot Brita -thumbs …
Se nu mangler du jo bare et billede i siden af din profil -fløjte

Ja DET er jeg enig i, og så godt som hun ser ud, så forstår jeg ikke hun ikke har gjort det forlænge siden. [bigloony]
Nå nej, det har noget med EDB at gøre og IKKE katte -xxrotflmao

[quote=“Denise”]

Ja DET er jeg enig i, og så godt som hun ser ud, så forstår jeg ikke hun ikke har gjort det forlænge siden. [bigloony]
Nå nej, det har noget med EDB at gøre og IKKE katte -xxrotflmao[/quote]

Og med det rygte Brita holder sig, så ved næsten alle da, hvordan hun ser ud -sorry -engel

Nå nej, det har noget med EDB at gøre og IKKE katte -xxrotflmao[/quote]

Og med det rygte Brita holder sig, så ved næsten alle da, hvordan hun ser ud -sorry -engel[/quote]

Ja… men så kunne hun da sætte et mislingebillede ind istedet. Eller et Beloki kræ… -høhø
Hun er så bar lige dér. -nummer

Tak for ros af både det ene og andet -høhø
Men jeg aner ikke hvordan billede kommer på, og orker ikke at lære det lige nu.
M.h.t. bagsiden af visitkortet…står mine samarbejdspartnere der og det er Galten Dyreklinik V/ Ryan Thomsen & Jørgen Grymer.
De lægger deres faglighed til, jeg pengene og det nye hjem til hittemisserne.
Et supergodt og velfungerende samarbejde som begge partner er meget glade for.
TUSIND tak for alle Jeres input OG glimrende idèer.
Jeg tager imod alt godt med kyshånd.
Brita

Det er virkelig et flot visitkort I har designet -thumbs
Og sloganet er super [smilie=hate-tunz.gif]

Må jeg sætte link/banneret på min hjemmeside?