Se vores nye katteseng

Det var da pænt af dem, sådan at købe en ordentlig størrelse seng til mig :muhaha:

Uhm, man kan rigtig slappe godt af her :pote:

Hej fra Valentin.

Ha, Ha - er det overhovedet hans eller er det Dinas?

Herlige billeder under alle omstændigheder :ok:

Det ser dejligt ud - sådan en kunne jeg også godt bruge:)

[QUOTE=Eva;819948]Ha, Ha - er det overhovedet hans eller er det Dinas?

Herlige billeder under alle omstændigheder :ok:[/QUOTE]

Hehe, nej det er en Fatboy sækkestol og den var egentlig tiltænkt de voksne herhjemme, men Valentin mener bestemt at det er en stor katteseng :tihi:

Ih en skøn seng og så er jeg vild med farven :thumbup:

Så må I jo se, om I kan overbevise Valentin om, at det er jeres stol :høhø:

Jeg gætter på, at det fremover er Valentins stol :høhø:

Ha ha skønne billeder af en smuksak :slight_smile:

Kæft, limegrøn stol og sort missedreng klæder hinanden

[QUOTE=Eva;819956]Så må I jo se, om I kan overbevise Valentin om, at det er jeres stol :høhø:

Jeg gætter på, at det fremover er Valentins stol :høhø:[/QUOTE]

Jeg synes kattene tager det som en selvfølge at alt hvad der kommer ind i vores hjem er til dem, så kan godt være det bliver svært at overbevise ham om, at det ikke er et kattemøbel :tihi:

Tusind tak :slight_smile:

Tak, ja farven er faktisk rigtig fin :slight_smile: Elsker også grøn, det kan man kun blive glad af :tihi:

Hvor er han smuk, og sikke en fin seng han har fået :tihi:

Ja mindre kan da ikke gøre det. :tihi:

Jamen den farve står da så flot til ham at den NATURLIGVIS er til ham! Ellers skulle I da ha’ købt den i en farve der slet ikke matchede en sort kat :tihi:

Nu er jeg ikke til “flydemøbler” - dem bryder min ryg sig ikke ret meget om - men Fatboy-stolene er nu altså lækre. Jeg ville næsten ønske jeg havde plads til sådan en. Ikke mindst fordi kattene sikkert ville ELSKE den :smiley:

Dejlige billeder - og dér må der da være plads nok til ham. :smiley:

Haha, da jeg så billedet, tænkte jeg lidt forbløffet: Hvornår har Lisbeth fået sådan en kat :gruble: Indtil det gik op for mig, at det til trods for farven ikke var dine billeder :høhø:

Men ja, det er tydeligt at se, at han mener, det er hans seng fra nu af :slight_smile:

Hvor er han bare skøn - og farven klæder hans teint 'LOL*

[QUOTE=galath;820084]Haha, da jeg så billedet, tænkte jeg lidt forbløffet: Hvornår har Lisbeth fået sådan en kat :gruble: Indtil det gik op for mig, at det til trods for farven ikke var dine billeder :høhø:

Men ja, det er tydeligt at se, at han mener, det er hans seng fra nu af :slight_smile:
[/QUOTE]

:tihi:

Undskyld jeg spammer din tråd Camilla, men jeg kan ikke lade være
HVIS der er nogen der går rundt med et ønske om en mini fat-boy så har jeg krøyerkuglepuder med i week-enden og til ufattelige priser, for min gemal har doneret krøyerkuglerne. Han kom hjem med dem ovre fra tømmerhandlen og jeg siger Altid…“fint, skal du have nogle penge” og hver eneste gang glemmer han at få dem, det er jo billigt.

dejlige billeder…
lidt dyr katteseng…men hvad fanden?! :slight_smile:
Kattene skal jo os forkæles…

Skønne billeder af en skøn kat, der helt klart har et blik hvor man ikke er i tvivl om at det ER hans stol/seng :rock::tihi: