Sean 11 måneder i dag ;)

[B]Sean er som overskriften lyder 11 måneder i dag, så jeg måtte lige have et par månedes billeder :cool2:
Han var bare sådan en god fotomodel og charmede for vildt :wehuu: Han er sååååå sød min lille skovtrold, og jeg elsker ham af hele mit :hjerte:
Og billederne blev super gode, synes jeg i hvert fald selv :tihi:

[/B]Et nær portræt

Smukke dreng

Charmetrold

Smuksak

Hejsa folkens

Ihhh, jeg er vild med den dreng!!!
Han er så lækker :hjerte:

Hold da op en fotomodel du har derhjemme Rikke - Det er da helt vildt …

Skøøøøøn dreng :hjerte: - Og rigtig stort tillykke med hans 11 måneders dag :slight_smile:

Takker I to :wink:

Han er altså sååå fin og jeg er så vild med den der ene lange hvide strømpe :hjerte:
Tillykke med de 11 mdr.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Årh dejlige Sean :hjerte: Sikke nogle flotte billeder af ham :hjerte:
Og tillykke med månedsfødselsdagen :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;543973]Han er altså sååå fin og jeg er så vild med den der ene lange hvide strømpe :hjerte:
Tillykke med de 11 mdr.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Ti hi herhjemme er det gibs benet :smiley:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;543905][B]Sean er som overskriften lyder 11 måneder i dag, så jeg måtte lige have et par månedes billeder :cool2:
Han var bare sådan en god fotomodel og charmede for vildt :wehuu: Han er sååååå sød min lille skovtrold, og jeg elsker ham af hele mit :hjerte:
Og billederne blev super gode, synes jeg i hvert fald selv :tihi:[/QUOTE]

Ja, de billeder kan du kun være tilfreds med, Rikke. Især det nederste, hvor han kigger ud over kanten, er helt fantastisk. :slight_smile:

Tillykke til Sean - smukke, smukke kat. :flag:

[QUOTE=FinnFrode;544002]Ja, de billeder kan du kun være tilfreds med, Rikke. Især det nederste, hvor han kigger ud over kanten, er helt fantastisk. :slight_smile:

Tillykke til Sean - smukke, smukke kat. :flag:[/QUOTE]

Tak for komplimentet :wink: