Sean vandt en 2. præmie ;O)

Jeg er med i en billedredigerings gruppe på Kattegalleriet, hvor der var en julekonkurrence igang…
Seans billede vandt en anden plads med 1 stemme mindre end vinderen ;O)
Her er billedet jeg vandt med og så præmien selvfølgelig :slight_smile:
Det er en keramik pyntekat til mig og 3 godbids stænger som var væk på nul-komma-fem, inden jeg fik taget billedet og en lille hvid mus :høhø:

Så de er begge blevet super forkælet her på det sidste og har fået legetøjskurven fyldt godt op :tihi:

Jeg blev super glad for denne præmie, for der var også noget til mig i den og så ovenikøbet en kat :tihi:

Ja, skal da også lige love for du har haft held i sprøjten den sidste tid…
Eller det er vist mere end held, hva??

Stort tillykke til Sean, som jeg er sikker på, jeg syntes burde ha vundet…selv om jeg ikke har set vinderbilledet :tihi:

[quote=Sannela;520542]Ja, skal da også lige love for du har haft held i sprøjten den sidste tid…
Eller det er vist mere end held, hva??

Stort tillykke til Sean, som jeg er sikker på, jeg syntes burde ha vundet…selv om jeg ikke har set vinderbilledet :tihi:[/quote]

Ja det er gået pænt godt med at indkassere den sidste tid :tihi:

Vinderbilledet var også super godt - det var redigeret, hvor missen var inde i en julekugle super flot arbejde :slight_smile:
Mit er jo slet ikke redigeret, men det er sørme heller ikke nemt, at få misserne til at ligge stille :tihi: