Securitazz Jewlzgalore

[QUOTE=Temple Bar;1220009]Tak :slight_smile:

Jeg var heldigvis forberedt på, at der ville være lidt besvær og modstand fra nogle sider, så indtil videre er den største udfordring, at hun ikke vil være Fannys baby og Fanny ikke er god til at tåle så klar en afvisning.[/QUOTE]

Stakkels Fanny. Der kommer en killing. Du kalder den Baby som du har gjort med alle hendes andre børn, men denne her er ikke hendes baby :frowning: Kan godt forstå hun er forvirret :wink:

Ja, det er faktisk ret sødt at se, som hun prøver at charme sig ind på den lille. Det skal nok lykkes, men det ville passe mig fint, hvis hun undlod en fuld adoption. Sander har det jo ikke så godt med killinger, der er så små, at de skal have pat og jeg orker ikke for mange skænderier blandt dem :frowning:

Nej vi må håbe han klarer den :frowning:

Stort tillykke med linselusen hvor ser hun skøn ud :smelter:

sådan en lækker farve, tillykke med hende :slight_smile:

Er det Wendy Klamm der kommer Mette? så vil jeg give rigtig meget for at komme også og tillykke med lille-bæstet, må hun blive alt det du ønsker dig :slight_smile:

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;1220360]Er det Wendy Klamm der kommer Mette? så vil jeg give rigtig meget for at komme også og tillykke med lille-bæstet, må hun blive alt det du ønsker dig :slight_smile:
[/QUOTE]

Nej, det er Jamie Christian - ham, der var kurer, da Marina fik sine amerikanske katte :slight_smile: En meget behagelig person og skøn dommer, som elsker burmesere :smiley:

  • og tak :smiley: Hun har nogle rigtigt gode kvaliteter og kommer af stærke og sunde linjer, så jeg har store forhåbninger til hende.

Til lykke, fin lille tingest :slight_smile:

Tillykke med hende Mette… er der faldet ro over derhjemme nu hvor hun har boet der et stykke tid?

Der er stadig lidt spændinger med Fanny, der er lidt mere forelsket i killingen end killingen er i hende, men ellers er der reelt ikke andet end et lille hvæs engang imellem “bare for en ordens skyld” :slight_smile:

Ugens bedste nyhed er, at jeg har fået Avlsrådets tilladelse til at stille hende i klasse 13b i Køge :smiley: Det ville undre mig særdeles meget, hvis hun ikke kan få 2 x Excellent den dag, så nu bliver det spændende at se, hvordan hun klarer sig i almindelig konkurrence :smiley: