Seee Helle, hvad jeg har fået

Bare for at gøre Helle lidt misundelig, vil jeg vise hvad jeg har fået af min yngste datter Karin, i fødselsdagsgave:)
Knus

-grrrierdumme-grrrierdumme-grrrierdumme

ÆV altzå… hvorfor hedder jeg ikke Helle ??

Nu kan jeg ikke gå ind og lure på, hvad det er Elin har fået…

Du kan da bare komme Therese og jeg kan godt love dig du går ikke før du har læst og grinet færdig.
Aldrig har jeg læst en bog om katte der er så morsom og så godt fortalt.
Knus Elin

:smiley:

Jamn, så læser jeg lige hvad du skrev.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, en fin bog - den kender jeg vist ikke, må strax på mit lokale bibliotek og se, om de har den dér.

Jeg kan godt lide et godt grin, det skulle være så sundt.

-engel

Tillykke med den dejlige bog.

Den må jeg da vidst låne på et tidspunkt og få læst.

Den er bare alletiders -jeg har vist læst den 3 gange.

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Tror jeg vil læse den igen, igen - humøret bliver altid bedre og kattene i huse meget sødere:-)

Den er KANON god…

Jeg tror jeg læste den på 1½-2 dage.

Aldrig har jeg læst så god en bog om katte. Både måden alting er beskrevet på, men bestemt også figurerne er fantastiske…

den er absolut værd at læse :thumbup: OG så bliver man i kanon godt humør bagefter :wehu: :wehu:

Ja jeg læste den på en dag og var bare helt syg for at få den.
Jeg fortalte det til min datter Karin og hun gik igang med at opstøve den og det lykkedes heldigvis for hende.

Knus ELin

Hvor er bogen købt…? - jeg kan ikke umiddelbart finde den i boghandler på nettet.

Den kan fås på Saxo på engelsk og jeg ved Karin har fået Kjærs Boghandel i Viborg til at tage den hjem på dansk. Det er en gammel bog fra 1953 tror jeg, mener den er ligeså gammel som mig. Men bare rolig kattene har ikke forandret sig en døjt;o)
Knus Elin

Tak for det - jeg vil prøve at finde den på dansk.

Jeg er sikker på, at den kan lånes på biblioteket stadigvæk - hvis det ikke lykkes at få fingre i den på anden måde.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Åh Elin - det er verdens bedste bog:-) TILLYKKE!

:-))))

Jeg har den stående bag på i reolen. Bestilte den på Herning Bibliotek…sammen med to andre lign. bøger
Hvornår jeg får den læst…:uha:

:wehu:

Hvis man er hurtig, er den her :

http://www.antikvariat.net/get/search.cgi?post

Hvis man er hurtig, er den her :

[http://www.antikvariat.net/get/search.cgi?post](http://www.antikvariat.net/get/search.cgi?post)[/quote]

Hmm … der kommer ikke noget frem når jeg søger på den :S

:?:?:?

Hmmmm… du er ikke blacklistet derinde, vel ???

:stuck_out_tongue:

Prøver lige igen…

:pote::pote::pote::pote:

Hmmmm… du er ikke blacklistet derinde, vel ???

:stuck_out_tongue:

Prøver lige igen…

:pote::pote::pote::pote:[/quote]

Det må hun være, for det kommer fint frem på min puter.:p:p
Knus Elin

:?:?

Jeg får dét her frem, når jeg klikker på linket :

Søgeresultat

Der blev søgt efter “doreen tovey” i alle antikvariater. Klik Bestil for at lægge en titel i indkøbskurven. Klik på antikvariatets navn for yderligere oplysninger om antikvariatet og bogen.
Viser 1 titel
Katten som kunde flyga och 15 andra berättelser om katter. Trevi, 1993. Illustrerad av William Geldart. 219 s. Klotband med skyddsomslag. Mycket gott skick.¶ Texter av Stella Whitelaw, Judy Gardiner, Derek Tangye, Mazo de la Roche, Lewis Carroll, W.L. Alden, Beverley Nichols, Mary Williams, Arthur Wiegall, Doreen Tovey, Charles Dudley Warner, Charles Perrault, Emma-Lindsay Squier, Paul Gallico, Michael… [B]>>[/B]DKK~ 90 · spørg Jones Antikvariat, Valla (SE) · JON5969 ·

Så er det bare et spørgsmål, om det er den rigtige bog ???

EEEEEEEEEEEEEEEEELLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ??

Er det den rigtige bog ??

:smiley: