Sej kat

http://www.bakersfieldnow.com/news/local/Video-Bakersfi:punkerkat:

:thumbup: godt gået af Tara-missen!

Tara er helt stolt over den navnesøster :smiley:

Og den hund er godt nok sær… hvorfor sidder jeg og tænker. Jeg troede først den reagerede med angst, men det ser ikke umiddelbart sådan ud. Det er en meget svær adfærd at afkode hos den hund…

Ret imponerende mis, ikke at det kommer bag på mig at de kan være frygtløse, min gamle 35kgs muskelbundt af en tæve blev for nogle år siden angrebet af en lille bitte mis, hun fik så mange tæsk at hun bare stod i mellem mine ben rystende og hylende, og jeg havde et hyr med at få katten jaget væk. Intet under at hun ikke kunne lide katte efter det.
Hvad skal man med en vagt hund når man kan få en kampkat:p

Jeg har læst, at hunden angiveligt skulle være blevet aflivet efter overfaldet på drengen!

Den kan da heller ikke være helt rask, når den umotiveret angriber et barn ?

Jojo… Den er da modig…

Men præsenter den for den her lille fyr såååe…

//youtu.be/DPK_ij0llc8

[QUOTE=Barky;1176786]Jojo… Den er da modig…

Men præsenter den for den her lille fyr såååe…

//youtu.be/DPK_ij0llc8
[/QUOTE]
Fnuggi stikker også af når han ser rotterne.
Meeen, han er også lidt af en tøs. :høhø:

//youtu.be/p_29k6dJ6DA

En af mine venner fra New Orleans sendte mig et link til ovenstående - ret modigt når man tager i betragtning hvor hurtigt sådan et krybdyr kan bevæge sig…

Nu har jeg set et billede af drengen og katten … Tara er en fiiiiiin stribemisser :inlove:
Jeg er sikker på at Spotty ville gøre det samme for mig :smiley:

Jeg så et indslag om familien og katten, som adopteredes familien før drengen blev født, så han er jo klart hendes store “killing”. <3

[QUOTE=lenschow;1176779]
Og den hund er godt nok sær… hvorfor sidder jeg og tænker. Jeg troede først den reagerede med angst, men det ser ikke umiddelbart sådan ud. Det er en meget svær adfærd at afkode hos den hund…[/QUOTE]

Ja, jeg nåede lige at se videoen i dens fulde længde (har du også set den, den er længere nede i artiklen? ) inden den ramte mediernes søgelys, men det er en yderst, yderst mærkelig reaktion den hund har! Jeg troede først den “angreb for at lege”, men den rusken i ham virker så alligevel helt forkert ifht det - og så bider man jo altså heller ikke som den stakkels dreng blev bidt!

Men totalt sej kat! Herhjemme dækker Trilles beskytterinstinkt i øvrigt ikke kun overfor killingerne, hun har også inkluderet mig deri :høhø: