Selskabstisser?

Det her er mest et spørgsmål til jer der deler toilet med kattene. Vi har de tre af fire kattebakker stående på vores toilet, det er mest en ene (åbne) der bli’r brugt dog. Men

90% af gangene når jeg går på toilet, så kommer Ib op og sætter sig på bakken ved siden af mig…

Og nu er jeg nysgerrig: Er det Ib der er en speciel underlig selskabstisser (for jo, han tisser når jeg tisser) eller er det helt almindeligt?

Hvor mange af jer har katte der går med jer på toilet og som så osse går på bakken samtidig? :slight_smile:

Jeg synes det er så sødt :slight_smile: (men jeg er sikkert osse underlig L)

Vi har ingen kattebakke på toilettet,men kattene elsker at få lov at komme med på toilettet:D
Så hvis de havde en bakke derude,tror jeg også den ville blive brugt samtidigt:høhø:
Og du er da ikke underlig:tihi:

Tine

Det gjorde min huskat også, da jeg boede i Svendborg. Enten skulle hun ses på hovedet eller også sympatitissede også. Bakken stod ved siden af toilettet.

Jeg synes også det er sødt…:inlove:

Jeg ved ikke om det er så meget som Ib, men jo jeg har da tit selskab på toilettet :slight_smile:

Der er også tit en af vores der lige skal ind og tisse når jeg nu sidder der. Jeg synes også der er hyggeligt.

Jeg synes så ikke det er så hyggeligt at Basse (Sid) ofte synes at det bedste tidspunkt at skide på, er imens jeg er i bad! Så kommer man ud, ren og pæn, i en stank af en anden verden, og grus over hele gulvet :argh:

ingen af vores gør det men hvis man kaster op så er det helt sikker vores birma helst skal følge med i det hele så man skal godt nok få lukket døren når man løber der ud

jeg har altid selskab af mindst 3 katte på WC’et :slight_smile:

Jesper (bimse) synes at det er så hyggeligt at gå på den lukket bakke sammen med en anden kat så det gør han, iflg Jesper kan der sagtens være 2 katte samtidig i bakken, at jesper så virker som dørlukker er en helt anden sag :slight_smile:

Vi har ikke katte-toilet i samme rum som menneske-ditto, men de vil rigtig gerne med os på toilettet (og i bad for de plettedes vedkommende).

Charley åbner jo døre, så man skal huske at låse, hvis man ikke pludselig vil ha’ en pivåben dør, mens man sidder på tønden :høhø:
Det gælder uanset om han er udenfor, eller er kommet med derud - man kan jo fortryde :smiley:

Vi har ikke bakker på toilettet, men man har altid selskab når man går derud - bla. derfor har vi kattelem i toiletdøren :wink:

Men jeg vil gerne tro at Ibber er selskabs-tisse-mis :tihi:

/Mette

Begge mine syntes at det er en SELVFØLGE at vi alle 3 er på badeværelset på samme tid. Tænk hvis nogle af os gik glip af noget i den tid!!! Og til mit aften ritual inkl tissetur skal Gucci også altid en tur i bakken… Balloo sidder og stirrer skiftevis på bakken og på mig indtil Gucci er færdig hvorefter Gucci vælges… For så skal de jo lige lege inden de kommer ind og putter i dynerne :smiley:

Om morgenen når jeg går på toilettet skal Penny stort set altid med mig ud. Så kan hun jagte sølvfisk når jeg sidder der. Faktisk gør hun det flere gange om dagen - så sidder hun der og stirrer på det sted gulvet og væggen mødes og pludselig går hun til angreb :tihi:
Ellers er de begge to selvskabstissere i den forstand at de sagens kan gå på bakke samtidig eller hvis den ene går på bakke kommer den anden pludselig i tanke om at den da også er trængende :klapper:

[QUOTE=Christa;840153]
Ellers er de begge to selvskabstissere i den forstand at de sagens kan gå på bakke samtidig eller hvis den ene går på bakke kommer den anden pludselig i tanke om at den da også er trængende :klapper:[/QUOTE]

Heh da vi fik den nye store kattebakke var der på et tidspunkt TRE siatalere der lige sku’ afprøve den samtidig. Jo, de ku’ godt være der, men jeg er ikke helt sikker på de ikke tissede på hinanden osse L

Haha, det er jo lidt af en ulempe hvis de rammer hinanden! xD det har mine heldigvis ikke gjort…endnu… :smiley:

Tjaeh Stevie har da i al fald en gang været for tæt på en af de andre :lol:

Vi har heller ikke bakke på toilettet, men ofte selskab, hovedsagelig af Frederik eller Honey. Frederik vil gerne være der hvor vi er. Honey vil gerne følge med i det hele og er i det hele taget meget interesseret i det der vand… både når vi går i bad eller sidder på tønden. Nogle gange sidder vi med en kat på skødet (Honey), for der kan han jo lige så godt sidde og blive nusset når vi nu sidder der alligevel :wink: … mærkelig kat :slight_smile:

Puuuuha!:lol: han har da lige haft snuden for langt fremme :stuck_out_tongue: Babywipes er uundværlige - især med semilangshårskatte når de har dinglebær i pelsen :S