Bare se Røskva og jeg der har en hyggelig samtale:-)
HA HA HA hvor sjovt -høhø
Uha hvor i hygger jer.
Det er jo noget af charmen ved at have kat.
Alle mine killinger kommer jollende når jeg kommer hjem. Idag sov Aske tungt - længe. Da han endelig vågnede kom han og beklagede sig over at jeg ikke havde vækket ham. Jo kender det godt.
Hvor ER hun sød og smuk
Røskva er en dreng:-) Måske er han blevet sådan en dramaqueen fordi jeg har givet ham et pigenavn-LOL-høhø
Uagtet køn…det ER en meget smuk kat:wehuu:
Hvor er han sød
Jeg kan også snakke med vores Blonde og han bliver ved og ved. Problemet er, når jeg snakker i telefon tror han jeg snakker med ham, og så hopper han op på skødet og snakker med i telefonen -høhø-høhø
Hvor ser det bare hyggeligt ud, sådan lige midt i en solstråle!
Nåå hvor nuser han da er -love - jeg fører også mange samtaler med mine katte, det er rigtig hyggeligt - jeg ved ikke altid, om vi taler om det samme -høhø
Han er super lækker og meget smuk… vi snakker også med vores katte, det er hyggeligt og både kattene og vi nyder det
[quote=Denise;201993]Hvor er han sød
Jeg kan også snakke med vores Blonde og han bliver ved og ved. Problemet er, når jeg snakker i telefon tror han jeg snakker med ham, og så hopper han op på skødet og snakker med i telefonen -høhø-høhø[/quote]
Det er da kært Denise…
-høhø-høhø-høhø
Hvor er han da bare dejlig… ærgerligt at jeg ikke kan hitte ud af sådan noget - for Silke kan man også føre en hel samtale med…
Hvor er Røskva sød