Seminar i Sorø d. 17. September 2011

Maine Coon Klubben
inviterer hermed til:
Seminar i Sorø d. 17. September 2011
Tid: Bliver snarest offentlig gjort - men det er et heldags arrangement med forkost inkluderet.

Foredragsholdere fra LIFE:
PH.D Hanne Kortegaard (mundhule) & PH.D Geoffrey Houser (Vira)

Foredragsholder fra Hunde- og katteimperiet:
Janne Hemi (BARF)

Deltagelse koster 50 kr. for medlemmer & 100 kr. for ikke medlemmer af Maine Coon Klubben Danmark

Det glæder jeg mig til :wehu:

(næste skridt er så at huske at få tilmeldt ;))

Vi har tilmeldt og glæder os :slight_smile:

Jeg kan desværre ikke komme, skal til 2x60års fødselsdag, ellers lyder det spændende

Der er da vist ikke kommet noget officielt om tilmelding endnu . . . . jeg venter på tidspunkt m.m. :gruble:

Nej, det er blevet udeladt af trådstarters indlæg, men ifølge FD-opdrætter er der tilmeldingsfrist 10. september til enten formand eller næstformand :slight_smile:

Der står lidt på klubbens hjemmeside

Jeg har også meldt mig til og glæder mig, det skal nok blive spændende.

Nu fik jeg så også lige afsendt en tilmelding :slight_smile:

Spændende program :slight_smile:

Så er der sendt to tilmeldinger afsted:) Spændende program og foredragsholdere:ok:

Jeg har sendt en mail til en anden halvgammel MCO-høne om hun og jeg skal finde Sorø d. 17. sep. Nu ser jeg hvad hun svarer og så tilmelder vi derefter.

Er der en der gider poste en mail man kan tilmeldes sig på… Min mobil vil ikke hvise hele opslaget på klubbens hjemmeside… Og har ikke lige mulighed for at komme til en computer. :frowning:

[email protected] eller [email protected]

Tak Dorte . . . . så fik jeg også tilmeldt :slight_smile:

tilmelding er sendt, venter spændt på svar :slight_smile:

Du skal nok ikke forvente at få nogen tilbagemelding . . . men bare troppe op d. 17.09 :slight_smile:

ok det gør jeg så, vi ses dernede :slight_smile:

Så har jeg også meld mig under fanen…

Hej Folkens.

Jeg hiver lige denne her op igen, da i stadig kan nå at tilmelde jer :slight_smile: