Seminar om Selektion

Viking Cats inviterer til seminar omkring selektion. Oplægsholder er Pil Refstrup, og seminaret henvender sig både til kommende/nye opdrættere eller mere erfarende opdrættere, som kunne tænke sig at få nye input. Pil er erfaren opdrætter og bl.a. forfatter til bogen “Praktisk katteopdræt”.

“Selektion handler om at vælge de bedste gener til de enkelte formål. Det handler om temperament, om sundhed og om type. Det handler om at evaluere killinger og voksne katte nøgternt. Det handler om, hvad der er bedst at beholde, bedst at købe ind og bedst at sælge ud, altid afhængigt af sammenhængen”

VENT IKKE med at tilmelde dig vores seminar - Der er kun 35 pladser!

Pris: 75,- for medlemmer og 100,- for ikke-medlemmer. Prisen inkluderer kaffe/the og lidt sødt til ganen.
Sted: Valby Kulturhus
Tid: 25/3-17 kl. 13:30-17:00 inkl. pause

Tilmelding via mail til [email protected] + betaling via MobilePay (24635104) el. bankovf. 1551-3719191193.
Tilmeldingen er bindende og refunderes ikke. Billetten må gerne sælges videre, men så skal vi have besked om, hvem billetten er solgt til.

Vi planlægger noget hygge med spisning efterfølgende – mere info følger.

Vi glæder os til at se jer!

De første 6 pladser er nu fyldt ud. Vi glæder os!

Vi har stadig lidt ledige pladser, så få tilmeldt så vi kan få lavet nok kage :slight_smile:

Er tilmeldt og glæder mig.

Hvis andre fra Jylland er tilmeldt og i ser denne tråd så pb mig så vi kan arrangere noget samkørsel :slight_smile:

Det lyder rigtig spændende, jeg har bare sådan noget som 4 ture/rundvisninger den dag, suk…

Så har jeg tilmeldt mig. :smiley: