Der var ikke fysisk kontakt, men ellers fik Rags lov til at ligge meget tæt ved Snehvide i går aftes.
Men han havde også lige været i bad…
Der var ikke fysisk kontakt, men ellers fik Rags lov til at ligge meget tæt ved Snehvide i går aftes.
[QUOTE=FinnFrode;990240]Der var ikke fysisk kontakt, men ellers fik Rags lov til at ligge meget tæt ved Snehvide i går aftes.
[/QUOTE]
Skønt billede af de to smuksakker FF - Snehvide er nok i julehumør og så får Rags lov til lidt mere
Tak, Eva. Ja, det må være julen, for normalt vil hun ikke have (andre) katte i sengen. Men her blev hun liggende en halv times tid med ham.
Hvor er de søde
Ja, og hvor er jeg glad for at få lov at starte december-tråden lige netop med det.
For jeg ved, det bliver endnu en helt forrygende tråd med mange dejlige kattebilleder.
Kattene holder øje med alt hvad der foregår.
Mosier holder øje med haven:
De har opdraget os til at der skal stå et kradsetræ der. Før kravlede de op ad døren, så de hang med forpoterne i trærammen. Det har jeg desværre ikke fået noget billede af, for de vidste godt det var forbudt, så de hoppede ned så snart vi kom. :høhø:
Men her kan man se hvordan den kant de hang i ser ud:
Særligt Mosier er glad for at sidde der. Der kan han få flere timer til at gå.
Slaggy holder øje med hvad der sker ude på vejen, på den anden side af huset. Og det skal vinduesfilmen ikke hindre hende i. Heller ikke selvom der er andre vinduer at holde øje fra. :høhø:
[QUOTE=FinnFrode;990240]Der var ikke fysisk kontakt, men ellers fik Rags lov til at ligge meget tæt ved Snehvide i går aftes.
[/QUOTE]
Nårh, hvor fint
Det må være julen, og det nylige bad
Det er godt nok ikke helt nye billeder, men må lige vise hvor hyggeligt de to missere har det i kradsetræet
[QUOTE=Christa;990419]Det er godt nok ikke helt nye billeder, men må lige vise hvor hyggeligt de to missere har det i kradsetræet
[/QUOTE]
Årh hvor er de søde sammen
[/QUOTE]
Når nu de er så gode venner, så burde Rags da også få lov til at sove sammen med Snehvide, især når det ser så dejligt ud I øvrigt flot sengetøj & sjovt at nu både november & december tråden starter med det
Findes der mere end et mønster :? Jeg formoder jeres også er købt i Ikea?
[QUOTE=Enki;990464]Findes der mere end et mønster :? Jeg formoder jeres også er købt i Ikea?
Det er det. Jamen, så er det da nok det samme. Vi valgte det p.g.a. de klare farver.
[ATTACH=CONFIG]70520[/ATTACH]
Sammen grund her & at jeg i det hele taget går efter sengetøj der er blåt eller indeholder blåt. Mit soveværelse er blåt & jeg er jo i det hele taget til farver, masser af farver & jo klare jo bedre
[QUOTE=Kimilla;990472][/QUOTE]
Ihh de øjne
Jeg elsker det betræk - netop pga de klare farver
Desværre laver IKEA bare ikke til almindelige lange 220 dyner
[QUOTE=Lykke;990475]Jeg elsker det betræk - netop pga de klare farver
Desværre laver IKEA bare ikke til almindelige lange 220 dyner :([/QUOTE]
Altså enkeldyne ekstralang? Som i 140x220? For det gør de
[QUOTE=Enki;990482]Altså enkeldyne ekstralang? Som i 140x220? For det gør de
Det er noget helt nyt så! Har kigget løbende ca hvert ½ år på deres hjemmeside, og det har aldrig været der!
Jeg skal vist have nyt sengetøj
[QUOTE=Lykke;990495]Det er noget helt nyt så! Har kigget løbende ca hvert ½ år på deres hjemmeside, og det har aldrig været der!
Jeg skal vist have nyt sengetøj :D[/QUOTE]
På et tidspunkt havde de også (rigtigt store) badehåndklæder i det mønster, dem købte jeg lige nogle stykker af. Elsker farver!