Seneste billede af din kat - februar 2013

Ny måned - ny tråd. :slight_smile:

Har dog ikke noget nyere end Snehvide og Rags i haven i sidste uge.

Lucy, taget for 10 minutter siden :slight_smile:

JumJum kigger på Hr Sam Sung der er på arbejde.

FF - De ser som altid ud til at hygge sig :slight_smile:

Annie - Nej, hvor er hun dog dejlig!

Jeppe mener ikke Mille klarer sin daglige vask ordentlig, så han forsøger at få lov at hjælpe hende:)

[QUOTE=Lonse;1021932]
Jeppe mener ikke Mille klarer sin daglige vask ordentlig, så han forsøger at få lov at hjælpe hende:)[/QUOTE]

Han er vel nok en flink storebror… :inlove:

My der er gået kold hos Jullen - det hårdt at blive nusset :tihi:

Ny der overvejer at springe på mandens hånd … -hun gør det dog ikke men begynder altid at jagte halen på sofaryggen når hun ligger der :høhø:

I lang tid er han kommet nærmere og nærmere, men i går aftes lå Snehvide og Rags for første gang sammen med berøring.
Hans bagdel lå ligeså nydeligt op ad hendes ryg, så jeg vil sige, at de “puttede”. Og Prinsessen accepterede det… :thumbup:

Beklager kvaliteten, men dét øjeblik skulle altså foreviges… :smiley:

Min flotte “lille” kat :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1022036]I lang tid er han kommet nærmere og nærmere, men i går aftes lå Snehvide og Rags for første gang sammen med berøring.
Hans bagdel lå ligeså nydeligt op ad hendes ryg, så jeg vil sige, at de “puttede”. Og Prinsessen accepterede det… :thumbup:

Beklager kvaliteten, men dét øjeblik skulle altså foreviges… :D[/QUOTE]
Hold da op … det ender jo med de kommer til at kunne lide det :høhø:

De andre gange har han måske kunnet snige sig til at ligge i passende afstand, men her har hun i hvert fald kunnet mærke, at han lå der.
Og de er glade for hinanden - hun er bare ikke puttetypen…:slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1022055]De andre gange har han måske kunnet snige sig til at ligge i passende afstand, men her har hu i hvert fald været klar over, at han lå der.
Og de er glade for hinanden - hun er bare ikke puttetypen…:)[/QUOTE]
hun spiller bare kostbar FF :høhø: - ej det er dejligt når hun acceptere han ligger så tæt på… Vi har selv haft to katte der mente de puttede sammen når der var en meter imellem dem :høhø:

Hun er en rigtig smuk bimsepige. :hjerte:

Jeg har været ved at tømme mine kameraer, og det må nødvendigvis gå ud over jer :muhaha:

Her har vi først Forlæns og Baglæns - eller Ens i Begge Ender.

Det viser sig dog, at den har et hoved :høhø:

Så et par frække katte! Man kan ikke lade noget stå fremme uovervåget, hvis man ikke vil have små abymus i det :venter:

Chilis udstillingsnullerput er blevet helt uformelig efter en tørretumbling på for høj temperatur, men det generer ikke Bassen.

Kan man se mere uskyldig ud? Min smukke Asani :hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;1022036]I lang tid er han kommet nærmere og nærmere, men i går aftes lå Snehvide og Rags for første gang sammen med berøring.
Hans bagdel lå ligeså nydeligt op ad hendes ryg, så jeg vil sige, at de “puttede”. Og Prinsessen accepterede det… :thumbup:
[/QUOTE]

Han ‘snig’-putter bare… :wehuu:

En af de ældste klichéer i verden er vist den med: “Jeg lover at ligge helt stille…” :høhø:

[QUOTE=galath;1022066][…] Kan man se mere uskyldig ud? Min smukke Asani :hjerte:

[/QUOTE]

Naturligvis var det ham den anden. Det er det vel, uanset hvem af dem du spørger. :klapper:

Skønne billeder. :slight_smile:

[QUOTE=Rumle;1021976]Ny der overvejer at springe på mandens hånd … -hun gør det dog ikke men begynder altid at jagte halen på sofaryggen når hun ligger der :høhø:
[/QUOTE]

Hvor ser hun dejlig ud… Sådan lidt ‘jeg lader som om jeg slapper af og så opdager de da slet ik min plan’ :høhø:

[QUOTE=Lonse;1021932]
Jeppe mener ikke Mille klarer sin daglige vask ordentlig, så han forsøger at få lov at hjælpe hende:)[/QUOTE]

Hvor er det da sødt af ham :tihi: Og da dejligt han har taget SÅ godt imod hende :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1022036]I lang tid er han kommet nærmere og nærmere, men i går aftes lå Snehvide og Rags for første gang sammen med berøring.
Hans bagdel lå ligeså nydeligt op ad hendes ryg, så jeg vil sige, at de “puttede”. Og Prinsessen accepterede det… :thumbup:

Beklager kvaliteten, men dét øjeblik skulle altså foreviges… :D[/QUOTE]

Nææææ, hvor fint… Sikke en sniger han er - ellers os er det hans dametække han har i spil :wink: :høhø:

En dag kommer I ind og han har sneget sig til at ligge på tværs af hende - heeeeelt uden hun har opdaget noget :tihi:

Hun er SÅ dejligt :wehuu:
Glæder mig til engang at komme ned og se på hende med fingrene :smiley:

Psst… Ragdoll :wink:

[QUOTE=galath;1022066]
Kan man se mere uskyldig ud? Min smukke Asani :hjerte:

[/QUOTE]

Fine billeder du har taget, Ingrid :smiley:

Og hold op Asani ser dejlig ud her på det sidste :wehuu:
(og jeg er ellers en af dem der ikke lige er til aby’er)

Ja, han er efter min mening den bedste:hjerte:

Tror ikke helt Mille er enig med dig i at det er sødt af ham:tihi: Men ja det er super skønt, at han har taget så godt imod hende, han har kun sagt noget uhøfligt til hende, når hun har skældt ham ud, ellers har han været klar på leg og hygge fra ca. dag 1:inlove:

[QUOTE=galath;1022066]Jeg har været ved at tømme mine kameraer, og det må nødvendigvis gå ud over jer :muhaha:

Her har vi først Forlæns og Baglæns - eller Ens i Begge Ender.

Det viser sig dog, at den har et hoved :høhø:

[/QUOTE]

:tihi:

Dejligt at putte… :slight_smile:

      • Updated - - -

Min lille dreng som elsker at putte…:hjerte: