Seneste billede af din kat -juli 2013

Mobil-billede fra sengen

Han er rå som få, den unge mand :hjerte:

Det er hårdt arbejde at være ved dyrlægen… hver gang de piller skal pelsen jo slikkes på plads!

[QUOTE=Gucci;1091733]

Det er hårdt arbejde at være ved dyrlægen… hver gang de piller skal pelsen jo slikkes på plads![/QUOTE]

Helt enig

:pote: Charley & :pote: Chili (som var til det årlige check og vaccination i dag)

I dag fylder mit dosmerdyr 7 år - her et spritnyt portræt taget for 10 minutter siden :tihi:

Tillykke søde Junior :hjerte: - godt jeg trods alt kom i tanke om det inden midnat :ups:

Elvis tror stadig han er 13 uger og 700 gram :tihi:

Men sød er han da :slight_smile:

Agility-GhostCat :tihi:

[QUOTE=Gizzemissen;1091786]I dag fylder mit dosmerdyr 7 år - her et spritnyt portræt taget for 10 minutter siden :tihi:

Tillykke søde Junior :hjerte: - godt jeg trods alt kom i tanke om det inden midnat :ups:[/QUOTE]

Tillykke med fødselsdagen, Junior. Du er et flot stykke kat - og i din bedste alder… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

My blev træt …

[QUOTE=Rumle;1092190]My blev træt …

[/QUOTE]

:smelter:

[QUOTE=Rumle;1092190]My blev træt …

[/QUOTE]

Det er da også overvældende med hele tre fjer og en mus på en gang :slight_smile:

Jeg bliver aldrig træt af at se Cæsar lege med en Kickaroo.
Og nu jeg har købt rotteudstyr, skulle der selvfølgelig også lidt i kurven til kattene.
Så en splinterny Kickaroo! :smiley:

Sløjfen røg af som det første!

Mmmm, den smager gooodt!

Han har lånt lidt af Halos maniske udtryk. :høhø:

Fjollemis. :inlove:

Fnuggi er kommet på rette hylde (hø-hø :høhø:) :hjerte:

Ak ja, hvad skal jeg sige … ? suk

Skøn serie - den kunne sagtens have båret sin egen tråd. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1092709]Skøn serie - den kunne sagtens have båret sin egen tråd. :smiley:

[/QUOTE]
Tak! :smiley:

Overvejede en separat tråd … men drengene er jo lige blevet vist frem med Kimilla-billeder. :slight_smile:

[QUOTE=Tea;1092751]Tak! :smiley:

Overvejede en separat tråd … men drengene er jo lige blevet vist frem med Kimilla-billeder. :)[/QUOTE]

Det er da ikke nogen grund til at holde sig tilbage. Det er jo en HELT anden slags billeder. :tihi:

Jeg har fået nogle var tilsendt - og Buster har fået en ny kasse…
Alle er glade:tihi:

[QUOTE=louiseogbuster;1092844]

Jeg har fået nogle var tilsendt - og Buster har fået en ny kasse…
Alle er glade:tihi:[/QUOTE]

Og jeg er glad for at læse, at det ikke er meningen at Buster skal sendes til Langbortistan i kassen :smiley:

PS Han er en rigtig lækkermås og det tror jeg godt selv, han er klar over :inlove:

Mosier faldt i søvn, midt i et kram :høhø:

“Hvad? Jeg ligger fint.”

“Okok, så kravler jeg lidt længere op. :zzz:

:lovelove:

Emina holder øje med vejen fra vores køkkenvindue :hjerte: