Seneste billede af din kat - juni 2013

Jeg vil tage hul på denne tråd med et kodak-moment, jeg oplevede i dag:-)

Sigga og begge nabomisserne var på deres respektive altaner - og med ro på:-) Nabomisserne hvæser ellers som regel, fordi Sigga altid liiiige skal LIDT tættere på end de synes er sjovt, så jeg blev helt overrasket, da jeg så, at de faktisk lå med 1 meters afstand - og uden hvæsen eller knurren:-) De blinkede endda til hende. Og for en gangs skyld var Sigga klog nok til at stoppe, mens legen var god. Så HURRA et roligt og positivt “møde” fra ende til anden:):):slight_smile:

Betty og lille Ayrton Senna

[QUOTE=Trine;1076565]Jeg vil tage hul på denne tråd med et kodak-moment, jeg oplevede i dag:-)

Sigga og begge nabomisserne var på deres respektive altaner - og med ro på:-) Nabomisserne hvæser ellers som regel, fordi Sigga altid liiiige skal LIDT tættere på end de synes er sjovt, så jeg blev helt overrasket, da jeg så, at de faktisk lå med 1 meters afstand - og uden hvæsen eller knurren:-) De blinkede endda til hende. Og for en gangs skyld var Sigga klog nok til at stoppe, mens legen var god. Så HURRA et roligt og positivt “møde” fra ende til anden:):):slight_smile:

[/QUOTE]

Dejligt! Vi kender det jo godt fra os selv, det tager noget tid at falde på plads efter en flytning. Sigga er i fuld gang med at tage det hele til sig :hjerte:

Nu vi taler om the mean look - og hvem der har det.

Hurtigsnapshots fra idag…

The good, the bad - and the clueless :smiley:



:lol:

Godt ramt!!! -LOL -LOL -LOL

Det vil jeg også prøve:

The Good.

The Bad.

The Clueless :høhø:

Total afslapning :love2:

Taget for en times tid siden - Smukke Charley har fået øje på noget :slight_smile:

[QUOTE=Christa;1077292]Total afslapning :love2:

[/QUOTE]

Flot billede på alle måder. :ok:

Mosier elsker når det er sengetid. Det betyder nemlig putning i den lune vandseng.

Han begynder at råwe efter mig hver aften, når klokken nærmer sig sengetid, og så snart jeg åbner døren springer han op i sengen og ruller storspindende rundt :hjerte:

[QUOTE=Blabl;1079198]

Mosier elsker når det er sengetid. Det betyder nemlig putning i den lune vandseng.

Han begynder at råwe efter mig hver aften, når klokken nærmer sig sengetid, og så snart jeg åbner døren springer han op i sengen og ruller storspindende rundt :hjerte:[/QUOTE]

:smelter: For dælen altså, han er overdrevet dejlig! :inlove:

Missedrengen fik øje på slangen i dag, det er første gang jeg har set ham vise interesse for den. Og man skulle næsten tro interessen var gengældt:tihi:
Bare den ikke tænkte det var en stor, lækker rotte (de bliver jo ofte kaldt rottekattene herhjemme :D)

Det er derfor jeg er så lykkelig for at mine kattes opdrætter fik mig “lokket” til at tage to i stedet for en:hjerte:

Posere kan de også :slight_smile:

[QUOTE=fugl;1079447]Missedrengen fik øje på slangen i dag, det er første gang jeg har set ham vise interesse for den. Og man skulle næsten tro interessen var gengældt:tihi:
Bare den ikke tænkte det var en stor, lækker rotte (de bliver jo ofte kaldt rottekattene herhjemme :D)

Det er derfor jeg er så lykkelig for at mine kattes opdrætter fik mig “lokket” til at tage to i stedet for en:hjerte:

Posere kan de også :slight_smile:
[/QUOTE]

Hold da op nogle dejlige billeder af dine kønne katte! :hjerte: Slangen(slangerne) vil jeg gerne se bedre billeder af. :slight_smile:

Årh, hvor er de dejlige! :wehuu:

Han er ikke helt nem at fotografere, men tror dette er det som viser ham bedst (Han er allerede en del større nu, over en meter er jeg bange for :yikes:):

(slettet)

Nu håber jeg ikke jeg får en advarsel for at misbruge katte-tråden, så smider lige et par kattefotos, håber det kan forsvare det :stuck_out_tongue:

[QUOTE=fugl;1079453]Han er ikke helt nem at fotografere, men tror dette er det som viser ham bedst (Han er allerede en del større nu, over en meter er jeg bange for :yikes:):

Nu håber jeg ikke jeg får en advarsel for at misbruge katte-tråden, så smider lige et par kattefotos, håber det kan forsvare det :stuck_out_tongue:
[/QUOTE]

Fin slange, tak :smiley: Personlig synes jeg du skulle lave en tråd med dine katte, jeg synes slet ikke vi har set nok til dem :slight_smile:

Ha ha, jamen tak for interessen :smiley:
Synes jo også selv de er de smukkeste, dejligste katte der findes så kan da sagtens forstå hvis du gerne vil se mere med dem :smiley: :smiley:
De er bare så dejlige og uproblematiske, jeg er nok mere den som skriver spørgsmål når der er noget galt, men det er der selvfølgelig ingen grund til :wink:
Slangen hedder Pituophis melanoleucus lodingi, kaldet bull snake (hvis det også skulle have interesse :slight_smile: )
Edit: det er altså ikke det som JEG kalder slangen, men det den hedder på latin :smiley: Så kreativ er jeg slet ikk :P)

Psst… til en anden gang, så prøv at huske på at nogle mennesker har en alvorlig slangefobi.

Du må meget gerne vise billeder af den!
Men gør det i separat tråd, med en overskift der tydeligt fortæller der er billeder af en slange :slight_smile:

Så kan jeg og andre der gerne vil kigge på den gå ind og se i tråden, og dem der helt er fri kan lade være med at åbne den :slight_smile:

[QUOTE=PivC;1079458]Psst… til en anden gang, så prøv at huske på at nogle mennesker har en alvorlig slangefobi.

Du må meget gerne vise billeder af den!
Men gør det i separat tråd, med en overskift der tydeligt fortæller der er billeder af en slange :slight_smile:

Så kan jeg og andre der gerne vil kigge på den gå ind og se i tråden, og dem der helt er fri kan lade være med at åbne den :)[/QUOTE]

Okay, det havde jeg aldrig tænkt på :smiley:
Det må ikke være nemt at bruge internettet hvis man har det sådan bare ved at se et billede af en uskadelig snog :høhø:
Men nu har jeg slettet dem fra mit indlæg, måske en admin vil slette det fra de citerede?

Ana og Faxe i haven :slight_smile: (Ana i deres nye telt )

Endelig fik jeg et billede af Tiger med en af hans glimmerbolde i munden! :smiley: :rock: