Seneste billede af din kat - juni 2013

:hjerte: Mys mys moster Djamilla :hjerte:

[QUOTE=fugl;1079461]Okay, det havde jeg aldrig tænkt på :smiley:
Det må ikke være nemt at bruge internettet hvis man har det sådan bare ved at se et billede af en uskadelig snog :høhø:
Men nu har jeg slettet dem fra mit indlæg, måske en admin vil slette det fra de citerede?[/QUOTE]

Næh, det er ikke altid nemt at tænke på alting. Vi har ikke de samme grænser og det, der er helt uskadeligt for mig er det ikke for en anden… :gruble:
For resten - det samme, med fobier, gælder - måske i endnu større grad - for edderkopper. :slight_smile:

Hvis du kan gå ind og ændre i navnet på billedet, der hvor det er uploaded. Sæt et ekstra tegn ind, eller noget. så burde billedet blive til røde eller blå krydser i det citerede.

Køkkenmisserne :smiley:

kunne du lade være med at tænde for vandet ?

Et par hurtige af Kronken :hjerte:

Ih hvor jeg elsker det store skrummel :love2:

/Mette

Nej, næsten ikke…men så var det at jeg kom til at tænke på hvem der skulle tørre op når hun ville drøne gennem hele huset…og så lod jeg være :høhø:

[QUOTE=Mette Mejdahl;1079899]Et par hurtige af Kronken :hjerte:

Ih hvor jeg elsker det store skrummel :love2:

/Mette[/QUOTE]

Jeg tror heller aldrig jeg glemmer den charmeoffensiv han havde gang i på scenen til hobby/juleudstilling :smiley:

[QUOTE=Mette Mejdahl;1079899]Et par hurtige af Kronken :hjerte:

Ih hvor jeg elsker det store skrummel :love2:

/Mette[/QUOTE]

Han ser dejlig ud. Men sikke en snude han har. :stuck_out_tongue:

Haha - og sådan er han bare ALTID! :smiley:
Han har et fantsatisk sind - han er sådan en god dreng! :hjerte:

Hihi - Rigtige katte har lange næser :wink:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;1079924]
Hihi - Rigtige katte har lange næser :wink:

/Mette[/QUOTE]

Og gerne så brede at de kan rynkes på langs…

/Arthur :pote:

[QUOTE=Mette Mejdahl;1079924]Hihi - Rigtige katte har lange næser :wink:

/Mette[/QUOTE]

[QUOTE=Barky;1079925]Og gerne så brede at de kan rynkes på langs…

/Arthur :pote:[/QUOTE]

Dårlig kvalitet. Men jeg må lige vise hvordan Gismo ligger og gasser den i sin sofa lige nu. :hjerte:

[QUOTE=Kimilla;1080428]Dårlig kvalitet. Men jeg må lige vise hvordan Gismo ligger og gasser den i sin sofa lige nu. :hjerte:

[/QUOTE]

Årh skønne Gismo :hjerte:

& sofaen er bare så cool!

Gismo er altså en heldig kat sådan at have helt sin egen sofa :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;1080428]Dårlig kvalitet. Men jeg må lige vise hvordan Gismo ligger og gasser den i sin sofa lige nu. :hjerte:

[/QUOTE]

Helmut er ikke helt så heldig som Gismo, han har nemlig kun en stol :

Men han har fundet ud af hvor man er sikker på opmærksomhed:

Det kan godt være han er en nydelig kat - men han kan også se ret så bøvet ud :smiley:

:hjerte: Amina i haven til en lille fotosession :hjerte:

[QUOTE=Enki;1080430]Årh skønne Gismo :hjerte:

& sofaen er bare så cool![/QUOTE]
Tusinde tak Ea. :slight_smile:
Ja den er super fed. Jeg er så glad for Gismo bruger den jævnligt.
Den anden sofa i kælderen bruger han ikke. Jeg har ind i mellem tænkt om han ville bruge den hvis den kom op i stuen i stedet for denne. Eller om chesterfield bare er sagen. :smiley:

Han er lidt et luksus dyr ja, men se lige hvor god plads søde Helmut har i forhold til Gismo, han må næsten folde sig selv på midten. G

[QUOTE=DK Mammarazzi;1080487]:hjerte: Amina i haven til en lille fotosession :hjerte:
[/QUOTE]

:smelter:

Mosier er glad for at have fået sin hængekøje tilbage. :lovelove:

Slaggy havde taget min træsko på. Jeg nænnede ikke at fortælle hende, at det var på den forkerte pote. :tihi: :hjerte: