Seneste billede af din kat - maj 2013

:slight_smile:

Så er der plads til masser af dejlige billeder af vores katte - jeg lægger ud med smukke Silke :

.
.
.
.
.
.

Ikke den pæneste baggrund - det er mine nye køkkenskabe, der er lagt et tæppe over - så solen ikke bleger dem :ups:

[QUOTE=Tante Tut;1061418]:slight_smile:

Så er der plads til masser af dejlige billeder af vores katte - jeg lægger ud med smukke Silke :

.
.
.
.
.
.

Ikke den pæneste baggrund - det er mine nye køkkenskabe, der er lagt et tæppe over - så solen ikke bleger dem :ups:[/QUOTE]

:inlove: Smukke Silke - som du har fotograferet i morgen? :stuck_out_tongue:

Min JumJum

[QUOTE=PiaR;1061474]Min JumJum

[/QUOTE]

Han er altså en ualmindelig flot løvemis!

.
.
.
.
.
.

Ikke den pæneste baggrund - det er mine nye køkkenskabe, der er lagt et tæppe over - så solen ikke bleger dem :ups:[/QUOTE]

Dejligt billede af fine Silke :hjerte:

Jeg troede først det var tapet, i baggrunden, indtil jeg så at mønstret vendte forkert & læste hvad du skrev. Jeg synes så det ville være pænt som tapet :slight_smile:

:lol::lol:

Jæp… jeg er altid et skridt foran alle andre… :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Enki;1061515]Dejligt billede af fine Silke :hjerte:

Jeg troede først det var tapet, i baggrunden, indtil jeg så at mønstret vendte forkert & læste hvad du skrev. Jeg synes så det ville være pænt som tapet :)[/QUOTE]

:inlove:

Det er såmænd en gammel plaid - men nu jeg ser på den med nye øjne - så ville det faktisk være RIGTIG pænt som tapet :ok:

[/QUOTE]

:hjerte:

Fuldstændig vidunderligt billede af ham

Tænk, jeg synes faktisk at det er en rigtig fin baggrund! Hele farvetemaet på billedet, gør det i mine øjne til et rigtig godt foto :ok:

.
.
.
.
.
.

:):):):slight_smile:

TUSIND tak… det er Silkes bedste plads om morgenen, når solen skinner ind på gulvet… og i dag sad hun bare så fint - så jeg skyndte mig at tage et par billeder af hende

Silke er smuk, lyset er smukt og farverne passer helt fantastisk godt sammen.
Nydelig komposition!

[QUOTE=PiaR;1061563]Silke er smuk, lyset er smukt og farverne passer helt fantastisk godt sammen.
Nydelig komposition!

[/QUOTE]

:):):):slight_smile:

Mange tusind tak, det er bare lige hurtigt fat i kameraet og bruge 10 sekunder på 3 billeder - slet ikke planlagt på nogen måde.

Jeg synes, at Silke er dejlig som hun sidder der og nyder solen - men det generer mit øje med det tæppe bagved, der ikke lige dækker det nederste af skabene :inlove:

Samson slapper af på hylden i køkkenet - mors lille “hyldeknægt”

Hov - Prøver en gang til

En smuk kat er han - dejlig farve.:hjerte:

Silke er altså bare en lækker dame :lovelove:

[/QUOTE]

Han ligner en der tænker ‘jeg lugter da ik af rovdyr, nå’ :slight_smile: Han ser rigtigt sød ud :hjerte:

Lige et billede af killingerne fra i dag, da de kom et smut med i sofaen :slight_smile:

:smelter:

Tro mig, han lugter :slight_smile:

• og han er også rigtig meget sød :hjerte:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1062212]Lige et billede af killingerne fra i dag, da de kom et smut med i sofaen :slight_smile:
[/QUOTE]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Godt, at jeg ikke skal vælge én af dem - for det kunne jeg ikke - men ville stikke af med alle 3…

Se ham den lille yderst til højre - han ligger med foldede poter

:hjertekat::hjertekat::hjertekat: