Seneste billede af din kat - Oktober 2012

Lige et par nye billeder af mine tøser :hjerte:

Snus & Røsse


Kalypso på terrassen lige før. :slight_smile:

My på udkig :argh:

:tihi:

En armfuld kat. Han lå der i over 40 min, så min arm blev følelsesløs og jeg udsatte alt andet til sidste øjeblik.:inlove:

Han driver mig til vanvid det ene øjeblik og smelter mit hjerte det næste… :argh:

Lige et hurtigt af Aslan fra i går - han skal have studset hårene om øjnene igen, så han kan slippe for øjensnasken, men det er et svært sted at komme til… :S

Taget af Alta for 5 minutter siden:

Min lille familie hviler sig efter eftermiddagens legetime.

[QUOTE=DK Mammarazzi;951331]Lige et par nye billeder af mine tøser :hjerte:
[/QUOTE]

Sikke nogen skønne billeder <3

[QUOTE=DK Thomani;951822]Taget af Alta for 5 minutter siden:

[/QUOTE]

Orr Annie, i har en bio pejs… Sådan en ønsker jeg mig…

Ja vi blev nødt til at købe en da de var på tilbud til 795,- i Bilka sidste år for vi havde også længe ønsket os en :slight_smile:

Det var da godt nok også billigt… Jeg skal og må eje en, har også ønsket en længe nu…

Tusind tak Mette :slight_smile:

De er desværre ikke helt gode i skarpheden, men jeg synes alligevel de er nuttede :hjerte:

Så er oktober-tråden skudt godt igang. Tak for nogle meget dejlige billeder. :slight_smile:

Et forsøg på fællesfoto af mine 7 uger gamle drenge…det eneste ud af 15 hvor alle kigger op, og så blev det ikke engang skarpt.

[QUOTE=Chicabee;952150]Et forsøg på fællesfoto af mine 7 uger gamle drenge…det eneste ud af 15 hvor alle kigger op, og så blev det ikke engang skarpt.

[/QUOTE]
:tihi: Ja det kan bestemt være svært at tage billeder af så mange spillopmagere på én gang :slight_smile:
Men nuser det er billedet og mislingerne i hvert fald :hjerte:

Ja, det var meget billigt, de billigste vi ellers har set koster 1.995,- kr.

Jeg spiser pandekage. Mosier følger spændt med. :tihi:

Plejemissen gik i barndommen…

To misser i en nullerput til én :slight_smile: Så er lykken gjort :hjerte: