Sengens geografi set med kattens øjne ;)

[ATTACH=CONFIG]49884[/ATTACH]

Spot on! :høhø:

nemlig :ok:

Ja det ikke helt løgn ! :høhø:

Jep…

Så sandt som det er tegnet :ok:

Haha, klokkeklart! Det må være mine kræ der har lagt viden til den tegning:klapper:

Vi mangler bare betegnelsen for hovedpuder som “til at ælte i, mens man spinder ad sit sovende menneske” :wink:
Hilsen fra Gia stor-sortbrun-uldtot

Hehe, hvor er den go’!

:rofl: Den er godtnok vældig passende - ihvertfald til de fleste katte. :tihi:
…okay, for min egen Mille møgkat ser sengens geografi måske en LILLE smule anderledes ud: :ups:

Udemærket, har lige vist den til vores katte.

[QUOTE=Lylle My;697991]:rofl: Den er godtnok vældig passende - ihvertfald til de fleste katte. :tihi:
…okay, for min egen Mille møgkat ser sengens geografi måske en LILLE smule anderledes ud: :ups:

[/QUOTE]
Hov sådan har mine misser også tegnet vores seng og jeg ved det med bestemthed, for jeg har plejet en gang dårlig mavse i sengen hele dagen.
Knus Elin

HAHAHAH :lol:

[QUOTE=Lylle My;697991]:rofl: Den er godtnok vældig passende - ihvertfald til de fleste katte. :tihi:
…okay, for min egen Mille møgkat ser sengens geografi måske en LILLE smule anderledes ud: :ups:

[/QUOTE]

BRILLIANT… den der attack zone har jeg også i min seng

Ja det kender jeg også alt…

:lol::lol::lol:

Og selv angrib fod zonen er paa den rigtige side… Min mand er nemlig 1.94 cm

Ja, jeg synes faktisk, at Sneak attack zonen under sengen er den værste… når man står op tidligt om morgenen for at vakle ud på toilettet - og pludselig har ti nålespidse kløer og fire hjørnetænder siddende i foden. Av-av-av.
:uha:

:lol: den var go :ok:

Men jeg tør altså ikke at vise den til mine katte, de skulle nødigt få flere gode ideer :muhaha: