Ja her står menuen på en rød bøf,kartofler med kryddersmør og en tomatbrød salat.
Og lidt frisk frugt til dessert .
Min mand skal have stegte laksekoteletter, og jeg skal have fakon (falsk bacon). Dertil skal vi begge have kartofler og persillesovs . Jeg elsker persillesovs.
Flæskesteg med sovs og kartofler. Det bliver godt.
Jeg forsøger mig med det her:
http://www.altfordamerne.dk/opskrifter/opskrifter/svinekotelet-med-hvide-asparges-brunet-citronsmor-og-kapers/
dog uden kapers, for dem kan jeg ikke få ned
og fordi der er så mange asparges så koger jeg heller ikke kartofler - kulhydrater kan jeg snilt undvære
ALT hvad de har på menukortet hos The D Diner
Det ser indbydende ud . lige noget for Sejr og Samson
[QUOTE=Noël;931420]Ja her står menuen på en rød bøf,kartofler med kryddersmør og en tomatbrød salat.
Og lidt frisk frugt til dessert .[/QUOTE]
Det bliver med råstegte kartofler og østershatte istedet for kartofler og kryddersmør.
Hej Milles mor
Hvordan laver du dit Facon?
Jeg har set opskrifter både hvor det er lavet på squash og tofu…Personligt kan jeg bedst forestille mig at bruge røget tofu(Det må bare ikke smage for meget af rigtig bacon - det kan jeg ikke have. Det samme har jeg med quorn, det kan let smage for meget af kylling)
Louise
- endnu en kattegal vegetar
Absolut ingen ide udover at det bliver fra Hongkong House med resten af bioholdet
Vi skal lige om lidt på kineser-restaurant sammen med søn og svigerdatter…spændende hvad vi skal have at spise
Flæskesteg med det hele.
Vi skal have cuvettesteg med råstegte kartofler, majskolber og jensens favoritsovs
Her til aften bliver det afgjort ikke til andet end en mango lassie…
Har fået lækkert højtblagt smørrebrød ved en lidt sen frokost, så jeg er bestemt ikke spor sulten!
Rester fra igår som bestod af Hjemmelavet hønsesalat efterfulgt af Svinemørbrad bøffer, aspargers kartofler, mormor salat, agurksalat, bløde løg og en brun sovs der fik englene til at synge
Ja i dag stod den på sandwish fra Sunset.
Det blev til en masse nudler, ris, friturestegte rejser, rødt oksekød, salat, sursødsovs, soya og sushi
Svensk kebab pap-pizza … kom ekstra kebab, løg og ost på herhjemme og er lige ved at tro at det er bedste pap-pizza jeg har smagt … eller også er jeg bare meget sulten
I dag står den på fødselsdagsmad.
intet er foreberedt endnu, så det ender sikker med lidt pasta eller noget rugbrød
Tror det bliver pizza til manden og et eller andet med tofu til mig.
Har nogle bagte babykartofler med sesam, som jeg vil have, og lidt bagt kinaradise med paprika.
Dertil laver jeg en gang grov råkost (Hurra for en foodprocessor, så nu arme og hænder intet vil)