September tanker 2020

Så røg der sgu strømper på :cold_face:

16 Synes om

Og hvad kan man bruge en tirsdag på … koge vand åbenbart

1 Synes om

Strømper?! En ganske unødvendig beklædningsgenstand efter min mening. Det er mange år siden jeg har haft strømper på :grin:

Pyyh, jeg dør af kulde uden strømper! Medmindre der er ca. 30 grader, så er det bare tæer 24/7 :hoho:

Sådan har jeg også haft det i mange år, men efter jeg startede på ny medicin, kan jeg mærke mine fødder igen … jeg synes nærmest det er fantastisk følelse, at være i stand til at fryse om fødderne :tihi:

4 Synes om

Ja du kan bare ikke få det varmt nok til dine ben :joy::joy:

Eller bagdel :muhaha:

Godt med sædevarme :stuck_out_tongue_winking_eye:

Og jeg kan så hygge til tidligst fredag med at koge vand - pt er Enyo ikke helt tilfreds, han plejer at få lov til at drikke af vandhanen når jeg har været i bad men ikke nu med enterokokker og coliforme bakterier så er der vand i deres skåle ( kogt og kølet ned inden de har fået det)

3 Synes om

Hmmm jeg blev spurgt i går, hvad jeg ønskede mig i fødselsdagsgave. Udstillingsgebyr, kattemad og nullerputter er åbenbart ikke ordentlige fødselsdagsgaver :besvimer:

4 Synes om

Prøv at skrive NY KAT på listen. Så skal du se hvor fine de første ønsker pludselig bliver :wink:
VH
Susanne

6 Synes om

Men ret beset er den forhåbentligt på vej :crossed_fingers:t2::wink:

2 Synes om

Ved ikke hvorfor jeg kom til at tænke på dig @Susanne_W

Jeg har ferie imorgen tidligt ved ca. 8-tiden, eller hvor hurtigt jeg nu får mig nusset sammen til at komme ud. Og så: Hylen, tuden og pillen i egen navle! Seriøst behov for tudekiks… D-vitamin mangel hele vinteren fordi jeg ikke får det sol jeg plejer at indhente i september. Og mange andre beklagelser…:slem:
image

I det mindste tror jeg fortsat på Skive! Der skal nok blive udstilling, om så strisserne skal bestikkes med citronmåne og den sidste sjat Cuervo i flasken! Men derefter er der jo stadig ret mange dage tilbage af 3 ugers ferie… og kun så mange vinduer at male…
VH
Susanne - med den helt store tudekiks i hånden, og jeg ved det godt!

6 Synes om

Du må tænke lidt ud af boksen. En halv dagsmarch fra Schweiz, så er du syd for Alperne. F.eks. Lago Maggiore eller Lago di Como. Der er lunt i september. Klassisk (150 år) turistområde. Uden for sæsonen. Især da i år. Og skulle du blive smittet med corona, så har de nogle af Europas mest erfarne læger.

Altså vi tager dig gerne på logering her i Slagelse, for vi har MANGE vinduer og karme der skal males :muhaha:

1 Synes om

Jeg har måttet slette ni - NI! - nætter i Frankrig. Øv. På vej hjemover havde jeg booket 3 nætter, non-refundable, på et hotel med udsigt over Rhinen. De har været i sin gode ret til at sige nej til enhver form for ændring. Men de har været ualmindeligt imødekommende og har ladet os komme på en tidligere dato. Så når killingen er vel installeret i Schweiz kører vi hen og overnatter i nærheden. Og så 3 dage ved Rhinen. og så hjem - jeg orker simpelthen ikke blive ved med at finde på mere, der måske skal aflyses igen om lidt. I det mindste mindede British Airways mig om at jeg havde nogle points stående, som snart ville udløbe hvis ikke de blev brugt. Så på en onsdag tager vi nordover og brænder pointsene af på et hotelværelse i Aalborg, besøger min mor, overnatter og kigger i Zoo hvis vejret er godt. Og min arbejdsplads fik så ondt af mig, at de kastede et ophold i nakken af mig med forplejning, så en overnatning i Horsens bliver det også til - eksotisk :slem: Og det er altsammen meget fint, men giver næppe meget på D-vitamin kontoen. For nogle år siden havde jeg konstant hård hud på lårene, der hvor mine shorts slutter af tilbagevendende solskoldning i september og februar fra solskin i USA! Jaja, den slags er farligt - men jeg nægter at leve livet i frygt og lidt risiko må man vel tage. Jeg hverken ryger eller tager stoffer, har aldrig fået noget stærkere end Ibumetin - så kan man godt risikere lidt solskoldning. Og jeg kan jo se, at folk med corona har det så godt, at de ikke fylder på hospitalernes sengeafdelinger som tidligere, men derimod lader sig internere på hotellerne! Hvis de var syge, så blev de jo nok indlagt, fremfor at vi andre skal holde øje med dem…! (No kidding!)
VH
Susanne - with the traveling blues…

2 Synes om

Og når du alligevel er kommet over broen, har jeg et værelse der skal forvandles fra roderum til soveværelse :wink: … du behøver slet ikke kede dig!

Er I klar over, hvor mange nuttede køer der er på Instagram??
Jeg er skruk … ikke efter en killing (det lader jeg @Dorthe_R om …) jeg vil have en kalv! :heart_eyes:


Billedet lånt fra @cows_daily

20 Synes om

Hold da op, hvor er den kær - hvornår flytter den ind hos dig ?
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Jeg gætter på, at det er racen skotsk højlandskvæg

1 Synes om