September tanker 2020

Buhuuu… Nu kan jeg ikke længere få lov til at skifte over til den gamle version af facebook. Nå man vænner sig vel til det, det plejer man jo. :knotten:

7-9-13 mit er som det plejer :see_no_evil: åh hader nyt!!! Hvorfor ændre noget som fungere ?

1 Synes om

De skriver et eller andet sted at de ændre udseende fra 1 sep.

Jeg har nemlig også forsøgt at ændre

Ja jeg vidste jo godt at det ville ske, men den sidste uge eller mere, har jeg kunne skifte over til det gamle i 48 timer. Det har jeg så gjort hver gang tiden var gået, indtil i dag, for der var muligheden væk.

Jeg har ikke fået den nye version endnu - men fint med mig, lyder ikke til jeg er gået glip af noget

Så er det ved at være sidste chance for at deltage med et billede :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Jeg tror faktisk jeg glæder mig ligeså meget som Mira til hun får knallert kørekort :blush:

4 Synes om

Så skal du ikke køre hende til alt mere? :wink::wink:

min skiftede også lige nu, og den sædvanlige vwj til at skifte tilbage cvar væk, men så var jeg inde i en gruppe, der var muligheden under gruppenavnet

Prøver at hidse mig op til at få lagt tøj sammen, men kan høre at min dyne kalder mig :panik::sos_sos:

Denne minder da meget om KMR

1 Synes om

:klappe:

6 Synes om

Vandt dynen eller den gode samvittighed? :wink:

Jeg lagde det meste af tøjet fra det ene tøjstativ sammen, men så trak dynen altså for meget :joy:[quote=“HolmeInc, post:60, topic:238727, full:true”]

Vandt dynen eller den gode samvittighed? :wink:
[/quote]

2 Synes om

I morgen får vi fancy lem op, så vi kan slippe for at skulle åbne og lukke havedøren hele tiden :hoho:

Den er selvfølgelig med fancy app til - mindre kan ikke gøre det :tihi:

Gæt hvis chip, der igen igen er død… Han fik ny for max 3 år siden.

9 Synes om

Muffe? :hoho:

Der mangler en bobtail i samlingen :tihi::tihi:

1 Synes om

Hvor får I den sat i?

Her :hoho:

7 Synes om

Jeps… Godt han ikke skal med til udlandet igen. Jeg synes skift af chip og pas er ved at være dyrt :person_facepalming:

Der mangler altid en bobber :heart:

2 Synes om