September tanker 2020

Hurtigst muuuuuuhligt :relaxed:

Det står der intet om, men jeg tror du har ret :ok:

2 Synes om

Det er vel også meget passende nu du ikke har kanin længere :wink:

4 Synes om

…jeg skal ha´bestilt en ½ gris…

Tip: De har ret begrænset holdbarhed… :unamused:

2 Synes om

Jeg er vokset op på en bondegård med kvæg, så jeg ved godt at den ikke bliver ved med at være en kalv … lige som en kattekilling ikke bliver ved med at være en killing (selv om nogle katte aldrig mentalt kommer videre …) :wink:

1 Synes om

Men kattene forbliver trods alt oftest indenfor rammerne af hvad der er plads til i et normalt dansk hjem… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Der tror jeg måske forklaringen ligger … :crazy_face:

… eller her :hoho:

2 Synes om

Ved nærmere overvejelse - så få da den kalv… :sunglasses: :laughing:

3 Synes om

Vi fik endelig kattene vejet igen idag. Sidste gang var i starten af juli. Siden da har Skofus tabt sig næsten 400g :jubiii:
Nu er han næsten et kg lettere end da han var tungest. :grin:
Nu begynder kombinationen af indhegnet have og fodring med 100% vådfoder endelig at give pote. Det er SÅ skønt at se når han spæner rundt i haven og nu også af og til tager en tur op i æbletræet :runsylvester:

8 Synes om

Eller hvad med en af hvert køn, så kan du starte et opdræt og sælge yndige kalve til andre - hvis du da kan nænne at skille dig af med dem
:tihi::tihi::tihi:

2 Synes om

…eller bøffer…rigtigt godt kød…og når de vejer 1 ton så er de ikk så nuttede

Gu’ er de da så …

14 Synes om

Kan lige se for mig at den kommer ind fra haven når du åbner godbids skabet…

Eller at den kravler i sengen for at putter mellem dine ben

4 Synes om

Dælme træls at vågne lidt i 4 på en udstillingsweekend når men nu kunne sove til kl 5.30…

1 Synes om

Godmorgen.

Hvis I kigger mod syd nu, kan I måske se Mars lige over Månen.

2 Synes om

Godmorgen :slightly_smiling_face:

Ja, der er da godt nok en lysende prik, ville aldrig have gætter på at det var Mars, men lige nu er det den eneste “stjerne” på himlen :slightly_smiling_face:

1 Synes om

det er den lille gule ost ved siden af den store ost …her regner det, men har nydt den de sidste par morgener

1 Synes om

Hvis ellers I kan se dem for skyer, så står Månen og Mars lige nu i øst. Mars er den skarptlysende orangefarvede prik lidt mindre end en udstrakt hånds bredde til højre for Månen.

1 Synes om

Kan I ikke få en delekalv? :slem:

1 Synes om

De er da Nuser når de er voksne.

Tøjsnorskøer - de skal bare lære at stå stille til tøjet er tørt :wink:

1 Synes om