Septembers måneds kattebilleder

Percy <3

Dagens Ivan… Og et fra i aftes. :inlove:

Det er muligt, jeg ikke kan finde udaf at bruge hulahopringen … men den klæ’r Miden :smiley:

Vi holder aften i sengen, og Isabella klager bestemt ikke :høhø: Når verden er ond, så er Skadestuen på iPad’en, og tøj kiggeri på Mac’en den bedste medicin :rock:

Quin har fået øje på en lækker lille pipper :tihi: Hun strækker sig så meget at hun ser helt slank ud :høhø:

Det er hårdt at være ude hele dagen. Quin putter og hygger i sofaen mens vi ser slip køterne løs.

Så godt ligger man på de kasser fra zooplus, vi ikke har stillet væk :smiley:

Så spændende er de, når der er kamera på :høhø:

Så ulden er Muffling blevet :hjerte:

Så godt et billede får man, når Nobby lå og så fin ud :venter:

Smukke og dejlige White Magic:

Southern Belle og Ursus Polaris:

Vega prøver at vælte træet :høhø:

Og der checkes om X-It er vågen og hvad han mon laver inde i det allerhelligste…

VH
Susanne

Drengene nyder haven …

Isabella synes det var unfair, at karkluden fik mere opmærksomhed end hende, da jeg vaskede op, så hun valgte at ligge sig ovenpå den :høhø: Så var hun nemlig centrum igen :rock:

Utroligt hvor spændende sådan en autostol kan være…

Alexis har godkendt den!:tihi:

Lige et af Amina fra i aften :slight_smile:

[QUOTE=PjevseMalene;1198893]Isabella synes det var unfair, at karkluden fik mere opmærksomhed end hende, da jeg vaskede op, så hun valgte at ligge sig ovenpå den :høhø: Så var hun nemlig centrum igen :rock:
[/QUOTE]

Det er jo også ren MIShandling at hun ikke får nok opmærksomhed. :yikes:

[QUOTE=DK Zaphy;1198895]Utroligt hvor spændende sådan en autostol kan være…

Alexis har godkendt den!:tihi:
[/QUOTE]

Misserne tager da bare deres ansvar, som inspektionskatte alvorligt. :love2:

Men de vil da nok blive slemt fortørnede, hvis de på et tidspunkt opdager, den ikke er til dem :venter:

Det er hårdt at løbe rundt med ild i røven - så nu tankes der op til næste fræse tur

Willy og Xion nyder eftersommersolens sidste stråler på traileren i haven.

(Som rigtige jyder har vi nemlig en trailer… :rock:Også selvom vi ikke har bil. :høhø: )

Må vist starte forfra på den hagesmæk. “Nogen” har fanget den, mens jeg hentede kaffe:dokdok:

Samson tager en lille lur i solen :hjerte:

Krummen må have fået det for varmt i nullerputten:

(Beklager kvaliteten - min mobil er uegnet til aftenbilleder).

Nyder hvert øjeblik med de banditter <3 slet ikke til at fatte de snart flyver fra reden med undtagelse af Biscaya hun bliver hjemme.